به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مراسم پیکر مطهر این جانباز قهرمان پاورلیفتینگ جهان با حضور خانواده های شهدا و جانبازان ، جامعه ورزش گیلان، پاسداران و بسیحیان ، از مرکز سپاه ناحیه گیلان تا گلزار شهدای رشت تشییع و به خاک سپرده شد.
جانباز شهید حسن ظاهر گیور اهل شهرستان رشت در دوران دفاع مقدس از ناحیه سر و صورت دچار آسیب دیدگی شدید شد و دو چشم خود را در دفاع از خاک مقدس ایران نثار میهن اسلامی کرد
این شهید بزرگوار که بالای 70 درصد جانبازی داشته ، از نیروهای سپاه گیلان عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد و در سال 67 در منطقه شلمچه به درجه رفیع جانبازی نایل شد.
شهید ظاهر گیور پس از اتمام دوران دفاع مقدس ، در ورزش و در رشته پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان حضور یافت و موفق شد در دوران ورزشی چهار عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص دهد که قهرمانی سه دوره متوالی مسابقات جهانی طی سال های 73 تا 75 در اسپانیا ، آمریکا و کانادا از افتخارت ورزشی این شهید محسوب می شود.
جانباز شهید حسن ظاهر گیور به دلیل صدمات به جا مانده از جراحات دوران مقدس روز پنجشبه هفته گذشته جان به جان آفرین تسلیم و به دیدار معبود خود شتافت.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.