آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی یاوران ولایت ویژه دانش آموزان دختر بسیجی کردستان اظهار داشت: بسیج به تمام مستضعفین دنیا تعلق دارد و در نقاط مختلف دنیا شاهد پیروی از تفکر بسیجی هستیم.

وی با اشاره به اینکه ایران اقتدار نظامی آمریکا را شکسته و نگاه امام خمینی(ره) نیز در رابطه با ناتوانی آمریکا را به جهانیان ثابت کرد، افزود: امام راحل بسیج را پایه گذاری کرد تا رویش‌های بزرگی را به وجود آورد که در دنیا بی مثال باشد.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: ‌رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم همواره بر تربیت جوان مومن انقلابی پای کار تاکید داشته‌اند و جوانان پایه گذار تمدن اسلامی در سطح جهانی هستند.

وی با بیان اینکه امام راحل اهداف متعالی را مطرح کردند که مبارزه با طاغوت و مستکبرین یکی از این اهداف بود اضافه کرد: شکستن هیمنه آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و برقراری حکومت اسلامی از دیگر اهداف امام خمینی(ره) بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: دشمنان از توطئه افکنی علیه نسل انقلاب ناامید شدند بنابراین برنامه هایی علیه نسل جدید و آینده انقلاب طراحی کردند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب از سال ۶۸ مباحث مهمی را در خصوص تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی دشمنان علیه ملت ایران به ویژه نسل آینده ساز انقلاب اعلام کردند و باید همه ما نسبت به این توطئه دشمنان هوشیار باشیم.

آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: گام اول انقلاب با تحمل سختی ها پشت سر گذاشته شد و در این چهار دهه مبارزات متعددی را با مزدوران دشمنان انقلاب پشت سر گذاشتیم و شهدای والامقامی را تقدیم کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه جوانان انقلابی با روحیه ایمان و با تاسی از ولایت در برابر جبهه کفر ایستادند و ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستند افزود: ایران قدرت برتر منطقه در عرصه نظامی است و در عرصه علمی نیز علاوه بر منطقه در سطح جهانی نیز جزو کشورهای برتر هستیم.

معاون اجرایی سپاه بیت المقدس کردستان هم در این آیین گفت: تمهیدات لازم برای میزبانی از کاروان های راهیان نور به کردستان فراهم است.

سرهنگ منتشلو افزود: بر اساس طرح اعتلای بسیج برنامه های متنوعی برای اعتلای بسیج دانش آموزی و تربیت فرماندهان و مدیران جوان در تراز انقلاب اسلامی دیده شده است که یکی از این برنامه ها همایش یاوران ولایت است.

وی اضافه کرد: این همایش در دو سطح شهرستانی و استانی برگزار می شود و در ۲ نوبت پسران و دختران دانش آموز از کلاس های فرهنگی، معرفتی، عقیدتی و تشکیلاتی بهره‌مند می‌شوند.

۶۱۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.