معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، از حذف قبض‌های کاغذی برق در شهریورماه سال جاری در کردستان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه کردستان، هیوا خرم امروز(8 مرداد) در برنامه رادیو، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی وزارت نیرو و شرکت توانیر، در شهریورماه سالجاری در سطح استان با حذف قبض‌های کاغذی برق، صورت حساب برق مصرفی از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن همراه مشترکین برق، ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به ثبت شماره مشترکین در سامانه شرکت توزیع برق، تصریح کرد: مشترکین باید شماره همراه مالک ملک و ساختمان دارای انشعاب برق را به مامورین قرائت کنتورهای برق، اعلام کنند تا در ادامه نسبت به ثبت و یا اصلاح شماره تلفن همراه آنان در سامانه مشترکین برق، اقدام شود در این راستا امیدواریم شهروندان همکاری لازم را داشته باشند.

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، افزود: با جمع آوری شماره موبایل‌های مشترکین در سامانه و یا سیستم فروش شرکت برق کردستان ثبت خواهد شد و صورت حساب برق مصرفی از طریق پیامک به مشترکین فرستاده می‌شود.

خرم، با اشاره به اینکه مشترکین به راحتی می‌توانند شماره موبایل پیامک قبض خود تغییر دهند، بیان کرد: از دو طریق می‌توان شماره را تغییر داد یکی اینکه با همان شماره موبایل حذف شده «* D * شناسه قبض#» را پیامک کنند بلافاصله شماره در سیستم حذف خواهد شد و برای ثبت شماره جدید« * P * شناسه قبض#» پیامک شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت شماره برای مشترکین برق هزینه‌ای نخواهد داشت، عنوان کرد: مشترکین مصرفی برق نیز می‌توانند از طریق سامانه شرکت توزیع برق و یا حضوری در شرکت برق و دفاتر پیشخوان دولت شماره موبایل خود را ثبت کنند.

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، ادامه داد: بابت پیامک صورت حساب، هزینه‌ای به قبض اضافه نخواهد شد و تمام هزینه‌ها را شرکت برق پرداخت می‌کند چرا که صورت عمل و کیفیت پیامک بهتر از قبض کاغذی است.

خرم خاطرنشان کرد: در راستای حذف قبض سالیانه از مصرف میلیون‌ها برگ کاغذ جلوگیری شده و این بهترین صرف جویی برای کشورمان است و همچنین به محیط زیست و کاهش آلودگی کمک شایانی می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: مشترکین می‌توانند با نصب اپلیکیشن شرکت برق در گوشی موبایل خود، کل جزئیات قبض برق منزل را مشاهده کنند.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.