رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: مدیریت توزیع، تجویز و نیز مصرف داروها در شهرستان‌های مرزی همچون بانه و مریوان بسیار ضروری است و باید حواسمان به پیشگیری از قاچاق معکوس داروها باشد.

به گزارش ایسنا منطقه کردستان، وحید یوسفی‌نژاد امروز(18 تیر) در نشست با مسئولین و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه، اظهار کرد: لازم است اوضاع کنونی کشور که شرایطی خاص و ویژه است یادآوری شود و در این شرایط باید به صورت هماهنگ، همدل، هم فکر و با استفاده از روحیه مشارکتی و کار جمعی به صورت ویژه و خاص عمل کنیم.

وی تصریح کرد: مدیریت توزیع، تجویز و نیز مصرف داروها در شهرستان‌های مرزی همچون بانه و مریوان بسیار ضروری است و باید حواسمان به پیشگیری از قاچاق معکوس داروها باشد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تامین سلامت مردم را مهمترین اولویت دانشگاه دانست و گفت: در برخورد با تخلفاتی از قبیل قاچاق محصولات و تولیدات سلامت محور و نیز موازین بهداشتی باید با جدیت کامل برخورد کرد چرا که اگر به این صورت عمل نشود به سلامتی مردم لطمه می زند.

 

یوسفی‌نژاد ارتقای ضریب اشغال تخت در بیمارستان های بانه را ضروری بیان کرد و ادامه داد: ارتقای این شاخص بر مدیریت صحیح و نیز بهبود خدمات سلامت موثر است.

 

گفتنی است در این دیدار پس از ارایه عملکردها توسط هر یک از معاونین و مدیران دانشگاه و نیز رئیس شبکه بهداشت و درمان بانه، حاضرین به بیان دیدگاهها و نظرات پرداخته و در نهایت در خصوص بهبود فرآیندها تصمیمات مقتضی را اتخاذ کردند.

 

در این سفر به بخش های مختلف بیمارستان رازی بانه از قبیل اورژانس، داروخانه، ICU، آشپزخانه و آزمایشگاه، از نزدیک در جریان روند انجام امور و نحوه ارائه خدمات به بیماران بازدید به عمل آمد.

 

معاونین غذا و دارو و بهداشتی نیز به صورت جداگانه از تعدادی از داروخانه ها، مراکز بهداشتی درمانی و درمانگاه های سطح شهر بازدید کردند.

 

 



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.