آزاد حکمت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این تماس های تلفنی که مشخص نیست از سوی چه شرکت و افرادی مدیریت می شود، به مشترکان لزوم تغییر سیم کارت های قبلی و تغییر آن به ماهواره ای تاکید می شود که کاملا بی اساس است.
وی با بیان اینکه چنین تماس یا ارسال پیامک هایی از طرف شرکت مخابرات یا همراه اول صورت نمی گیرد، افزود: کسانی که با این عنوان با مشترکان تماس می گیرند، قصد کلاهبرداری دارند، بنابراین نباید به اینگونه تبلیغات و شایعات توجه کرد.
مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: مشترکان مراقب باشند فریب چنین افراد یا شرکت هایی را نخورند و از پرداخت هر گونه وجه به بهانه تعویض سیم کارت خودداری کنند.
حکمت به حضور خود در سامانه پاسخگویی سامد (ارتباط مردم و دولت) اشاره کرد و گفت: با وجود اطلاع رسانی ها، فقط سه تماس در حوزه مخابرات داشتیم که راهنمایی های لازم ارائه شد.
براساس آخرین سرشماری در سال 95، استان کردستان با یک میلیون و 603 هزار و 11 نفر جمعیت، دارای 10 شهرستان، 30 شهر، 86 دهستان و یک هزار و 697 روستای دارای سکنه است.
تعداد مشترکان تلفن همراه اول در استان کردستان تا پایان سال گذشته یک میلیون و 808 هزار و 574 مورد بوده و ضریب نفوذ آن اکنون به 111 درصد رسیده است.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.