مسعود روحانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه سامانه از اسفند سال گذشته فعالیت مجدد خود را در این استان آغاز کرده است، اظهار داشت: مردم برای ارتباط با مدیران و رفع مشکلات خود باید این سامانه (تلفن 111) تماس بگیرند.
وی اضافه کرد: تاکنون 147 مورد از این تماس ها با پیگیری های انجام شده منتج به نتیجه شده و موضوع 17 تماس نیز برای رفع مشکلات متقاضی از سوی کارشناسان مشاوره شده و 6 مورد نیز انجام نشده است.
روحانی افزود: 217 مورد از تماس ها نیز هم اکنون در دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات متقاضیان در حال پیگیری است.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کردستان گفت: در حدود سه ماه فعالیت این سامانه، 24 نفر از مدیران دستگاه های اجرایی و استانداری کردستان در محل حضور یافته و به صورت تلفنی پاسخگوی مردم بوده اند.
روحانی یادآور شد: در این حضورها بیشترین تعداد تماس ها با این سامانه هنگام حضور مدیران کل آموزش و پرورش، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گرفته شده است.
وی تاکید کرد: سامانه ارتباطی الکترونیکی مردم و دولت موسوم به سامد در این استان با برنامه های چند ماهه به صورت مرتب برنامه ریزی شده که در گام اول رضایت مندی مردم و در گام بعدی اطمینان بخشی ارباب رجوع مورد نظر است که کارها پیگیری و نتایج آن به اطلاع مردم می رسد.
روحانی افزود: بیان مشکلات به صورت مستقیم با مسئول دستگاه اجرایی، کاهش مراجعات مردم، صرفه جویی در وقت شهروندان و دسترسی آسان مردم بدون مراجعه مستقیم به ادارات از جمله مزایای راه اندازی سامانه سامد است.
این سامانه که از 20 اسفند 97 در استان به صورت مجدد راه اندازی شد روزهای شنبه، یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 9:30 تا 11:30 با شماره تلفن 111 بطور مستقیم به عنوان پل ارتباطی بین مردم با مسئولان است.
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.