مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج، از اجرای طرح نام‌گذاری معابر و خیابان‌های سطح شهر با استفاده از نرم‌افزار GIS سیستم اطلاعات جغرافیایی خبر داد.

به گزارش ایلنا، شرمین شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: نام گذاری معابر و خیابان‌ها به‌منظور سهولت در دسترسی شهروندان و رعایت حقوق آنان با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی است که در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

و ی تصریح کرد: سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS یک سیستم گسترده کامپیوتری برای مدیریت تجزیه و تحلیل اطلاعات مکانی بوده که قابلیت جمع‌آوری، ذخیره، تجزیه و تحلیل و نمایش اطلاعات جغرافیایی (مکانی) را دارد.

شریفی، دسترسی سریع و طبقه‌بندی اطلاعات مربوط به هر نقطه از سطح شهر را در راستای تسهیل نام گذاری و اطلاعات معابر، میادین، کوچه ها و خیابان‌های سطح شهر و نواحی منفصل شهری از مهم ترین اهداف اجرای این طرح دانست.

 مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج همچنین اضافه کرد: منطقه بندی سطح شهر در راستای بهبود اوضاع هر قسمت از شهر از لحاظ تجهیزات، فضاهای سبز، نقاط ترافیکی و مناطق مهم گردشگری، تاریخی و تفرجگاه‌ها و همچنین هماهنگ نمودن و یکسان سازی تابلوهای محلات و معابر از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک با اتمام این پروژه اطلاعات جغرافیایی سطح شهر در دسترس تمامی ادارات و ارگان‌ها قرار داده خواهد شد و تابلوهای مورد نظر نیز در تمام معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی نصب خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.