به گزارش ایرنا، نمایشگاه عکاسی، نقاشی، نقطه کوبی، خیاطی و کارهای کارگاهی و معرق دانش آموزان هنرستان شهید رجایی سقز روز چهارشنبه با عنوان 'نمایشگاهی از مهر' با حضور جمعی از مسئولین شهری و علاقمندان به کارهای هنری آغاز شد.
مربی کارگاه هنری هنرستان شهید رجایی سقز در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از 70 اثر تابلوی عکاسی، خیاطی، نقاشی، خمیر چینی و نقطه کوبی روی سفال به نمایش گذاشته شده است.
جمال امینی با بیان اینکه علاقه و انگیزه قابل توجه دانش آموزان باعث برپایی این نمایشگاه شد افزود: این دانش آموزان توانایی و قابلیت های زیادی همچون افراد عادی دارند و انگیزه آنها بیشتر از سایر دانش آموزان است.
وی به اهمیت و توجه بیشتر مسئولان به این دسته از افراد تاکید کرد و گفت: اگر امکانات و زمینه برای این افراد مهیا شود، استعدادهای زیادی دارند تا در عرصه های مختلف بدرخشند.
مربی دیگر این مدرسه هم با اشاره به نگاه ترحم آمیز و دلسوزانه به افراد استثنایی اظهار داشت: دیگر زمان این حرف ها به سر آمده است و ما توقع داریم مسئولان بیشتر روی این افراد سرمایه گذاری و امکانات را برای آنها فراهم کنند.
سروه صالحیان به فراهم کردن زمینه کاری برای بعد از تحصیل دانش آموزان استثنایی تاکید کرد و اضافه کرد: با پتانسیلی که این افراد دارند ایجاد کارگاهای تولیدی برای ادامه فعالیت هایشان یکی از الزامات است.
وی افزود: اثرهای این نمایشگاه به فروش می رسد و هرگونه سفارش برای خلق این اثرها پذیرفته می شود که با این کار باعث تشویق و بالا بردن روحیه آنها می شود.
بازدیدکنندگان و علاقمندان می توانند برای دیدن هنرنمایی های دانش آموزان استثنایی شهید رجایی سقز به نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز تا روز جمعه 13 اردیبهشت از ساعت 9 صبح تا 21 شب مراجعه کنند.
7345 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.