به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک ایام شعبانیه و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: باید اذعان کنیم که امنیت کنونی جامعه در گرو تلاش های بی وقفه نیروهای خدوم وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات استان کردستان در سال گذشته موفق شدند 18 هسته عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی تکفیری را شناسایی و منهدم کنند.
امام جمعه سروآباد اضافه کرد: بیش از 100 نفر وابسته به گروهک تروریستی داعش و سایر گروهک ها را دستگیر و 50 نفر از عناصر جذب شده به این گروهک ها را شناسایی کنند.
وی یادآور شد: مقابله همه جانبه با اشرار و گروه های تروریستی و باندهای بین المللی قاچاق و مواد مخدر، مقابله با اقدامات دشمن برای ایجاد تفرقه مذهبی و قومی، شناسایی باندهای فساد اقتصادی و اخلالگران بازار سکه و پیشگیری و مقابله با گسترش مفاسد اقتصادی تنها نمونه ای از خدمات و تلاش های صادقانه نیروهای خدوم وزارت اطلاعات است.
ماموستا حسینی در ادامه مسلمانان را به رعایت تقوای الهی سفارش کرد و افزود: هویت دینی و سعادت دنیوی و اخروی در گرو تقوای الهی است و اگر انسان مسلمان تقوا نداشته باشد، در ظلمت و تاریکی است.
سرپرست فرمانداری شهرستان سروآباد نیز قبل از آغاز خطبه های نماز جمعه در سخنانی با تبریک ایام شعبانیه و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: بدون تردید رفاه و آسایش ملت ایران امروز در سایه خدمات و تلاش های شبانه روزی نیروهای خدوم وزارت اطلاعات است.
کامیار میرزایی افزود: سربازان گمنام امام زمان در راستای ایجاد جامعه ای امن و امان شبانه روز در برابر توطئه ها و نقشه های شوم و شیطانی دشمنان مقابله کرده و اجازه تعرض و نفوذ را به آنها نمی دهند.
وی تاکید کرد: ملت ایران قدردان خدمات و تلاش های صادقانه و شبانه روزی نیروهای خدوم وزارت اطلاعات هستند و امنیت و آرامش خود را مرهون زحمات سربازان گمنام و نیروهای وزارت اطلاعات می دانند.
وی در ادامه به مهمترین خدمات دولت در استان کردستان و شهرستان سرواباد اشاره کرد و گفت: مهمترین دغدغه دولت رفع بیکاری، ایجاد اشتغال و توسعه و پیشرفت استان کردستان به ویژه شهرستان سروآباد است.
میرزایی یادآور شد: با پیگیری های انجام شده و نظر مساعد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان 43 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و پیشرفت و آبادانی شهرستان سرواباد اختصاص داده شد.
7354 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.