فرهاد عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد پایگاه چهار مورد در چهار نقطه میدان انقلاب، سه راهی نمکی، میدان کوهنورد و میدان بهاران سنندج دایر شده و آماده جمع آوری کمک های مردمی به مناطق سیل زده است.
وی افزود: در سایر شهرستان ها نیز هر کدام یک پایگاه و در 2 شهرستان سقز و مریوان به نسبت جمعیت هر کدام 2 تا سه پایگاه در میادین و معابر اصلی شهر دایر شده است.
معاون مشارکت های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند از امروز با مراجعه به پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی بهزیستی، اقلام مورد نیاز را برای ارسال به مناطق آسیب دیده تحویل این پایگاه ها دهند.
وی با بیان اینکه این سازمان از راه های دیگری نیز برای این مناطق کمک جمع آوری کرده است، اضافه کرد: تاکنون سه محموله از این کمک ها به مناطق سیل زده استان گلستان و شهرهای پلدختر و معمولان در استان لرستان ارسال شده است.
بارش شدید باران، تگرگ و برف روزهای میانی فروردین ماه امسال در مناطق مختلف کشور را در بر گرفت و در برخی از استان ها و شهرها باعث بوجود آمدن سیل و تلفات، صدمات و خسارتی به هموطنان بویژه در استان های گلستان، لرستان، ایلام و خوزستان شد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.