تیمور جوادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اختلاف پنج عضو هیات موسس مرکز سقز برای تعیین رئیس مرکز است و این مشکلات همچنان ادامه دارد.
وی با اظهار نگرانی از تعطیلی این مرکز به مدت 2 سال افزود: مرکز سقز یکی از مراکز با امکانات و دارای فضای آموزشی خوبی برای ادامه تحصیل جوانان است که اکنون بلا استفاده مانده است.
جوادی اضافه کرد: در صورتی که هیات موسس دانشگاه علمی کاربردی سقز اختلافات را رفع کنند برای پذیرش دانشجو در مهر ماه 98 از طریق استان اقدام می کنیم.
وی با بیان اینکه رشته های دانشگاه علمی کاربردی بیشتر مهارتی است، یادآور شد: 22 مرکز علمی کاربردی در کردستان وجود دارد که در رشته های مهارتی و عملی فعالیت دارند.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی کردستان با اشاره به اینکه مراکز علمی کاربردی به صورت هیات موسس و از میان معتمدین شهر اداره و برنامه ریزی سالیانه می شود، گفت: هیات موسس دانشگاه باید رئیس مرکز را انتخاب کند.
به گزارش ایرنا، دانشگاه علمی کاربردی مرکز سقز در سال 87 با زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع و با 2 رشته در مقطع کارشناسی، هشت رشته کاردانی و 300 دانشجو فعالیت علمی خود را آغاز کرد.
7345/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.