منوچهر نصری عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله رفت نیمه نهایی مسابقات والیبال لیگ دسته یک قهرمانی باشگاه های کشور امروز از ساعت 16 با دیدار تیم های راه یاب ملل مریوان و شهداب یزد برگزار شد.
وی افزود: در این مسابقه که در سالن 1200 نفری زاگرس مریوان و با حضور پرشور تماشاگران مریوانی برگزار شد، شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه یاب ملل مریوان با اقتدار و با نتیجه سه بر یک موفق به شکست حریف یزدی خود شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان یادآور شد: تیم راه یاب ملل مریوان با این پیروزی گام نخست مرحله نیمه نهایی را با اقتدار پشت سر گذاشت و درصورت پیروزی در بازی برگشت به لیگ برتر مسابقات والیبال قهرمانی کشور صعود می کند.
وی اضافه کرد: تیم راه یاب ملل مریوان در این بازی ست های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 26 بر 24 به نفع خود به پایان رساند و تنها در ست دوم و با نتیجه 25 بر 23 مغلوب حریف خود شد.
به گزارش ایرنا، تیم های شهداب یزد، راه یاب ملل مریوان، سپاهان اصفهان و صنایع اردکان با پیروزی در مسابقه دوم پلی اف مقابل حریفان به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی پیوستند و به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت خواهند پرداخت.
فینال و رده بندی لیگ یک مسابقات والیبال لیگ یک باشگاه های کشور نیز در خانه والیبال تهران و بصورت متمرکز برگزارخواهد شد.
والیبال لیگ دسته یک قهرمانی باشگاه های کشور در چهار گروه به‌صورت دوره‌ای و رفت‌وبرگشت برگزار شد و تیم های اول و دوم به مرحله دوم صعود کردند.
در گروه یک تیم های میلاد نور رامسر، نماینده نور، شهروند نکا، توپکا بابلسر و ژلانو آق قلا و در گروه دوم نیز تیم های افق قم، مقاومت تهران بزرگ، شهدای رامسر، شهرداری کرج و ملوان حضور داشتند.
در گروه سوم، تیم های نماینده اراک، راهیاب ملل مریوان، نماینده اصفهان، کاشی کاژه کرمانشاه، شهرداری قزوین و مقاومت مهاباد و در گروه چهارم نیز تیم های شهداب یزد، صنایع یزد، خاتم جوان اردکان، لاستیک بارز کرمان و مرزداران سیستان و بلوچستان هم‌گروه هستند.
تیم های اول تا چهارم گروه‌های یک و دو و گروه‌های سه و چهار به‌صورت ضربدری با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت چهار تیم برتر به‌صورت متمرکز مرحله نهایی را برگزار می‌کنند و 2 تیم راهی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در فصل آینده (1398) خواهند شد.
باشگاه راه یاب ملل اکنون از 2 تیم والیبال و یک تیم فوتبال بانوان حمایت می کند که تیم های والیبال در لیگ دسته یک و تیم فوتبال بانوان در لیگ برتر حضور دارند.
7354 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.