محمد حسین عراقی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در شرایط خوبی قرار دارد و در طول هفته گذشته خوب تمرین داشته است.
وی با بیان اینکه دیدار فردا رایگان است، اظهارداشت: انتظار داریم که هواداران به ورزشگاه پیروزی اصفهان بیایند و با صبوری و بردباری، تیمشان را تشویق کنند تا یک بازی خوب همراه با آرامش در سالن برقرار باشد و به فینال این رقابت ها صعود کنیم.
عراقی زاده ادامه داد : مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال کشور در 2 بازی در استان های اصفهان و تبریز برگزار می شود و براین اساس در یک زمان مشخص در اصفهان بین گیتی پسند و حفاری ملی هواز بازی کنند و آن طرف هم سوهان محمد سیمای قم و مس سونگون در تبریز به مصاف هم می روند که برنده این دو بازی هفته آینده مشخص می شود چه تیم های برای دیدر فینال صعود کردند که به صورت رفت و برگشت بازی کنند.
عراقی زاده درباره شرایط تیم خوب تصریح کرد : همه بازیکنان ما سر حال هستند و محروم و مصدمی نداریم تیم هم و اتفاقاتی که هم در بازی برگشت افتاد همه بازیکنان فرامومش کردند و به فکر این هستیم هواداران یک بازی خوب سالم ببیند و مردم از فوتسال زیبا لذت ببرند.
به گزارش ایرنا، باشگاه تیم فوتسال گیتی پسند در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور روز پنجشنبه مورخ 2 اسفند ماه از ساعت 16 میزبان ملی حفاری اهواز خواهد بود.
به در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور روز پنجشنبه مورخ 2 اسفند ماه از ساعت 16 میزبان ملی حفاری اهواز خواهد بود
گیتی پسند که در دیدار رفت را با نتیجه 3 بر 2 از حریف خود شکست خورده و این فرصت را دارد با حضور پرشور هواداران خود پیروزی را از آن خود کند و به فینال لیگ برتر صعود کند.
تماشای این دیدار برای هواداران اصفهانی رایگان است و قید قرعه به آنان هدایایی اهدا خواهد شد.
درب های سالن پیروزی از ساعت 15 به روی هواداران باز خواهد بود.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.