محمدباقر محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هلال احمر برای خرید هر یک از این دستگاه ها، 14 میلیارد ریال هزینه کرده است.
وی با اشاره به اینکه این خودروها به تجهیزات روز دنیا در امر امداد و نجات مجهز هستند، افزود: یکی از خودروها در گردنه زرینه اوباتو بدلیل پر تردد و حادثه خیز بودن منطقه مستقر می شود و خودرو دیگر هم در سطح شهر سنندج بکارگیری خواهد شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان وضعیت تجهیزات این جمعیت را در استان نامطلوب دانست و اضافه کرد: با این وجود تاکنون بهترین عملکرد را در حوزه کمک های امدادی در مواقع مختلف داشته ایم.
وی کل فضای انبارهای امدادی موجود در کردستان را حدود 9 هزار مترمربع اعلام کرد و یادآور شد: پنج هزار مترمربع مساحت این انبارها استاندارد و چهار هزار مترمربع آن نیز نیازمند بازسازی است.
محمدی با بیان اینکه تلاش ما احداث 6 پایگاه امداد جاده ای جدید در استان است، گفت: از آنجایی که در مریوان پایگاه امداد جاده ای نداریم احداث یک پایگاه در این شهرستان در اولویت قرار دارد.
به گزارش ایرنا، جمعیت هلال احمر استان کردستان دارای 11 پایگاه امداد جاده ای، 17 دستگاه آمبولانس، 100 تیم امدادی، چهار هزار داوطلب فعال و بیش از 40 هزار داوطلب آموزش دیده و آماده همکاری در شرایط سخت و بحرانی است.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.