به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین خوش اقبال روز شنبه در آیین نمادین زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه فرزانگان سنندج اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با نام اسلام، با بصیرت امام (ره) و روحانیت و همراهی و همگامی مردم شکل گرفت و به کوری چشم دشمنان امسال چهلمین سالگرد پیروزی آن در ایران و اکثر کشورهای اسلامی باحضور پرشور مردم جشن گرفته می شود.
وی افزود: در تمام این سال ها دشمنان داخلی و خارجی لحظه شماری می کردند که حرکت این نظام را متوقف کنند اما همراهی و همگامی مردم و عشق به انقلاب و اسلام موجب شد که توطئه های متعدد دشمنان مرحله به مرحله خنثی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: کسانی که انقلاب کرده و امام (ره) را همراهی کردند امروز از ثمره شیرین آن بهره می برند هر چند مسائل و مشکلاتی وجود دارد اما انقلاب تحت حمایت رهبری و همراهی همیشگی مردم ادامه دارد و با قدرت بیشتری مراحل مختلف را پشت سر می گذارد.
وی افزود: امروز به برکت این انقلاب، امام و شهدا، کشور روی پای خود ایستاده و به مرحله ای رسیده که در دنیا اگر تصمیمی گرفته می شود نظر ایران برای کشورهای مختلف و ابرقدرت ها مورد توجه است.
خوش اقبال اظهار داشت: توطئه امروز دشمن برعلیه ملت ایران جنگ اقتصادی است ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با وفاداری به آرمان های امام راحل، شهدا و رهبری از این گردنه های سخت عبور می کنند.
وی اضافه کرد: در زمان رژیم طاغوت ما حتی قدرت درست کردن سیم خاردار را نیز نداشتیم و در همه زمینه ها وابسته به دنیای خارج بودیم اما امروز به برکت انقلاب و تفکر بسیجی حاکم بر جامعه در جایگاهی قرار داریم که سپاه، ارتش و نیروهای امنیتی پیچیده ترین عملیات ها را رقم می زنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی صاحب رای و نظر شده ایم و در اکثر زیرساخت هایی که تا دیروز مشکل داشتیم با موفقیت های چشمگیری روبرو هستیم.
وی با اشاره به تداوم توطئه های دشمنان بر علیه نظام و انقلاب گفت: امسال همه ما با عزت و افتخار چهل سالگی انقلاب را جشن گرفته و به همه دشمنان ایران نشان می دهیم که همچون گذشته پشتیبان و حامی نظام و رهبری بوده و آنان را مایوس تر می کنیم.
به گزارش ایرنا، این آیین راس ساعت 9:33دقیقه همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در 12بهمن سال 57 زنگ انقلاب بصورت نمادین توسط معاون سیاسی امنیتی استاندار نواخته شد.
از 12 بهمن ماه 1357، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن ماه 57 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.
7348 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.