به گزارش خبرنگار ایرنا، کامل گلباغی روز سه شنبه اظهار داشت: این طرح ساعت 9:33 دقیقه روز جمعه 12 بهمن همزمان با سراسر کشور و در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه 40 هزار نفر در سراسر کشور این سرود را قرائت می کنند، اضافه کرد: سهمیه استان کردستان در اجرای این طرح یک هزار نفر است.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با بیان اینکه یک هزار نفر از مردم مناطق مختلف استان با گلبانگ انقلاب به اجرای این برنامه می پردازند، افزود: این طرح ویژه پسران رده سنی نوجوان و جوان است.
گلباغی یکی از مهمترین فعالیت های کانونی های فرهنگی و هنری مساجد را ایجاد و ساماندهی گروه های سرود خواند و یادآور شد: نهایت استفاده را از این ظرفیت در اجرای برنامه سرود انقلاب خواهیم برد.
وی تاکید کرد: اطلاعات مربوط به تمام اعضای گروه های سرود کانون های مساجد استان در سامانه ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ثبت می شود.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: علاوه بر این سرود برنامه های مختلف دیگری در رابطه با آشنایی بیشتر قشر جوان با دستاوردهای انقلاب در کانون های مساجد به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.
در حال حاضر تعداد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در کردستان 564 کانون است که قرار است تا پایان سال به 600 کانون افزایش پیدا کند.
9936/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.