به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین خوش اقبال روز سه شنبه در هشتمین جلسه شورای اداری بیجار با اشاره به جشن چهلمین سال انقلاب اسلامی اظهار داشت: مدیران و مسئولان انقلاب اسلامی تجربه چهل ساله ایی در مدیرت یافته اند و با اتکا به این تجربه ها با خدمت به مردم ، گردنه های سخت را با سربلندی و عزت پشت سر خواهیم گذاشت.
وی افزود: در روز 22 بهمن ماه، جشن چهلمین سالروز انقلاب اسلامی باید به گونه ایی برگزار شود که آحاد مختلف مردم از دستاوردها و پیشرفت های نظام اطلاع یابند.
خوش اقبال با تشریح وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم یادآور شد: وضعیت امروز دولت و انقلاب از وضعیت دهه های 50 و 60 به مراتب مناسب تر بوده و لازم است که مسئولان نسبت به آگاهی بخشی مردم بیش از پیش اقدام کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با اشاره به اینکه مردم در ارمان های جمهوری اسلامی ایران سرمایه های ارزشمندی برای انقلاب هستند افزود: توسعه همه جانبه کردستان که امروزه نیاز جدی بشمار می رود برای تحقق این مهم باید همه مسئولان با روحیه جهاد و ایثارگری پیگیری کنند.
خوش اقبال با اشاره به اینکه مسئولان پروازی نمی توانند مشکلات مردم را به خوبی درک کنند گفت: فرمانداران باید در خصوص تغییر وضعیت مدیران پروازی اقدام کنند تا پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردمی با بهترین نحو ممکن انجام بپذیرد.
علی اکبر ورمقانی فرماندار بیجار نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات و پروژه های دولت دوازدهم در این شهرستان خواستار تسریع خدمات دولت برای رفع مشکلات و مسائل مردم شد.
شهرستان بیجار در شرق استان کردستان واقع است و حدود 89 هزار نفر جمعیت دارد.
9943/ 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.