به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز سه شنبه در نشست شورای اداری مهریز با اشاره به اینکه هر اعتراضی بر خلاف مصالح کشور و نظام نیست و مردم حق اعتراض و انتقاد دارند افزود: باید حرف های صحیح مردم شنیده و پاسخگو باشیم.
وی ادامه داد: بین مردمی که مطالبات صنفی و حقیقی دارند با افراد معاند و ضد انقلاب تفاوت وجود دارد بنابراین مسوولان باید مسائل و مشکلات مردم را دقیق و لحظه به لحظه رصد کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز تصریح کرد: اکثر مسائلی که مردم مطرح می کنند اقتصادی و صنفی و برای رسیدن به حق و حقوق است که باید توسط مدیران مرتبط با سعه صدر رسیدگی و پاسخ متقن داده شود.
محی الدینی به اهمیت برخورد مناسب با ارباب رجوع در اداره ها و نهادها با مردم توسط مسوولان و کارمندان اشاره و بیان کرد: از هرگونه عملی که موجب نارضایتی مردم می شود باید به شدت پرهیز کرد.
به گفته امام جمعه مهریز مردم از ارکان همیشگی نظام و انقلاب اسلامی هستند و لحظه ای به رغم جنگ روانی دشمنان دست از آرمان های کشور بر نمی دارند ، بنابراین خدمت به آنها یک عبادت و کار انقلابی و ملی است.
محی الدینی گفت: باید مدیران، پیگیر حل و فصل امور مختلف و مسائل معیشتی مردم باشند و زمینه جلب مشارکت آنها را به همراهی با نظام در عرصه های مختلف فراهم نمایند.
در این جلسه معاون فرماندار و همچنین بخشدار مرکزی مهریز بر برنامه های دولت در انجام طرح های فرهنگی و عمرانی در شهر و روستاها و پیگیری برای جذب بودجه امسال شهرستان توسط مدیران تاکید کردند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.