فرشید جهان بین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال در مجموع یک میلیارد و 420 میلیون ریال اعتبار برای اشتغال مددجویان و نیازمندان این استان اختصاص پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه 840 میلیارد ریال از این میزان اعتبار از سوی صندوق توسعه ملی و برای اشتغال پایدار در روستاها اختصاص یافته است، افزود: 390 میلیارد ریال از این اعتبار نیز از سوی بانک ها و 190 میلیارد ریال نیز از سوی صندوق امداد ولایت تامین می شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی( ره) تاکید کرد: از این میزان تسهیلات تاکنون 470 میلیارد ریال پرداخت و برای 2 هزار و 183 نفر شغل ایجاد شده است.
وی یادآور شد: از این میزان تسهیلات پرداختی، 90 میلیارد ریال از صندوق امداد ولایت، 120 میلیارد ریال از صندوق توسعه ملی و 260 میلیارد ریال نیز از سوی بانک ها پرداخت شده است.
جهان بین اضافه کرد: همچنین در سال جاری 2 هزار و 794 نفر در دوره های مهارت آموزی بازار محور شرکت کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه 75 نفر از فرزندان مددجویان از طریق کاریابی وارد بازار کار شده اند، گفت: طرح های اشتغالی ایجاد شده در حال حاضر فعال بوده و از طریق کارشناسان فنی اشتغال مورد بازدید قرار می گیرند.
بیش از 60 هزار خانوار کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و از خدمات و حمایت های این نهاد در استان بهره مند می شوند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.