به گزارش ایرنا، هیات انتخاب و داوری بخش عکس سومین جشنواره ملی 'تسنیم' از میان 411 تک عکس ارسالی به دبیرخانه جشنواره، 49 تک عکس از 29 عکاس را واجد شرایط حضور در بخش نهایی معرفی کردند که در این میان یک اثر از 'نوید زارع' هنرمند کردستانی نیز به چشم می خورد.
نوید زارع که علاوه بر فعالیت در حوزه عکس، کارگردانی چندین فیلم کوتاه را برعهده داشته و موفقیت های بسیار زیادی را هم در جشنواره های داخلی و خارجی کسب کرده است با ارسال عکس کوه های مناطق مرزی و عکس یک گروه کولبر به عنوان تنها نماینده هنرمندان عکاس کردستانی به بخش نهایی جشنواره راه یافته است.
نوید زارع متولد 1374 از سنندج دارای مدرک کاردانی انیمیشن و دانشجوی کارگردانی سینما است که چهار فیلم کوتاه را در کارنامه کاری خود دارد.
او فیلم‌های «سیاه، سفید، قرمز» و «نوروز» را به صورت شخصی و فیلم‌های 'صد ثانیه چراغ قرمز'و «شمع سرد» را با تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان تولید و موفقیت‌هایی را نیز کسب کرده است.
کاندیدای دهمین دوره جشنواره فیلم صد، کاندیدای بهترین فیلم در جشنواره تایم لاین ایتالیا، کسب جایزه بهترین فیلم دانشجویی از جشنواره مون لایت ایتالیا، کاندید بهترین فیلم جشنواره فیمینیست بوردر کانادا، حضور و انتخاب در میان 10 فیلم فینالیست جشنواره استو یونان، حضور در جشنواره رویش، حسنات، سما، نهال، پاسارگاد، المپیاد و کودک همدان از جمله موفقیت های این هنرمند است.
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.