به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ سید کیخسرو حسینی روز پنجشنبه در دومین دوره بصیرت افزایی کارکنان و خانواده های گروه 33 توپخانه ارتش اظهار داشت: در آستانه 9 دی در راستای بصیرت افزایی و تحقق منویات رهبری این دوره ها به مدت سه روز برگزار شده است.
وی اضافه کرد: آنچه که مدنظر رهبر معظم انقلاب در خصوص بصیرت افزایی کارکنان خانواده نزاجا در رابطه با بصیرت و شناخت دشمن، شناخت مزیت ها و تهدیدها به عنوان اولویت های نیروهای مسلح مورد تاکید است در قالب دوره های بصیرت، طرح مصباح 2 و 4 دنبال می شود.
سرهنگ حسینی افزود: دوره های بصیرت افزایی گروه 33 توپخانه برای 250 نفر از کارکنان و خانواده های این گروه در سنندج برگزار شد.
وی یادآور شد: آسیب های فضای مجازی، موضوعات اخلاقی، تربیتی، آگاهی سیاسی و امور خانوادگی از محورهای این دوره ها است.
رئیس عقیدتی سیاسی لشگر 28 پیاده کردستان هم گفت: روز 9 دی روز بصیرت نامگذاری شده و نشان دهنده حساسیت و اهمیت این روز در تاریخ پر افتخار نظام اسلامی است.
حجت الاسلام خلیل عبداللهی با اشاره به آیات قرآن در مورد مردان و زنان اظهار داشت: امروزه مشکلاتی را در زندگی داریم که حل برخی از آن بدست خودمان محقق می شود و رفع آن فردی است.
وی تاکید کرد: در شرایط کنونی باید به وضعیت زندگی ما توجه و حساسیت ویژه ای داشته و رفتارهای فردی در قبال دیگران بویژه همسایگان که بنا به شرایط کاری مشکل دارند، بیشتر مورد توجه قرار دهیم.
حجت الاسلام عبداللهی افزود: ضروری است در شرایطی که فضای مجازی گسترش یافته و تهدیدی برای جوانان است حفاظت از حریم خانواده با حساسیت ویژه ای دنبال شود.
وی یادآور شد: دوره های بصیرت افزایی به منظور آموزش و یادآوری الزاماتی برگزار می شود که باید با تکیه به بصیرت و اطلاعات به روز در زندگی به کار گرفته شود.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.