به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر ورمقانی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: فتنه 88 استفاده بد ابزاری و بد اخلاقی از احساسات مردمی بود که حداکثری به پای صندوق های رأی آمده و از انقلاب اسلامی حمایت کرده بودند.
وی افزود: فتنه، شیطنت دشمنان و گمراهی افکار عمومی با درایت مقام معظم رهبری و حضور باشکوه مردم در حماسه سراسری 9 دی خنثی شد و دست پنهان آمریکا و انگلیس در این فتنه انگیزی برای همگان مشخص شد.
ورمقانی با تاکید بر اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب در طول 40 سال عمر با برکت نظام اسلامی لحظه ایی از دشمنی خود کوتاه نیامده اند، تاکید کرد: توطئه دشمنان اسلام در این مدت علیه مردم و نظام اسلامی وجود داشته و در آینده نیز ادامه دارد.
وی با بیان اینکه مردم با بصیرت و پیروی از رهنمودهای رهبری از آتش فتنه ها پیروز بیرون آمدند، یادآور شد: حماسه 9 دی متعلق به همه آحاد جامعه است چون مردمی است و وابسته به هیچ جریان و تفکر خاصی نیست.
فرماندار بیجار اضافه کرد: مردم به خوبی در روز 9 دی سال 88 نشان دادند خط قرمز آنها، اصل ولایت فقیه و ارزش های انقلاب اسلامی است.
وی گفت: بصیرت یعنی اینکه مردم بدانند در چه زمانی به حمایت از انقلاب و نظام به میدان بیایند بنابراین در میدان فتنه ایی که دست مستقیم آمریکا و ناپاکان در آن کاملا مشهود بود مردم به درستی وارد شدند و فتنه را خاموش کردند.
9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.
9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.