به گزارش خبرنگار ایرنا، مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست هانای پاکان ولات سنندج با همکاری حوزه هنری کردستان اقدام به برگزاری بزرگترین کنسرت ویژه کودک و خانواده با شعار کودکان سنندجی برای بچه های زلزله زده کرمانشاه آواز می خوانند، کرده است.
سرپرست گروه موسیقی کودکان سنندج در نشست خبری گفت: این کنسرت بزرگترین برنامه موسیقی ویژه کودک و خانواده با 2 بخش است که بخش اول آن موسیقی کودکان و شامل 6 قطعه اجرا خواهد بود.
دیلان نصیری با بیان اینکه قطعه اول این بخش به کودکان زلزله زده استان کرمانشاه تقدیم می شود، افزود: کارهای بخش اول این کنسرت با زبان کُردی و ویژه منطقه کردستان است.
وی با اشاره به اینکه بخش دوم این کنسرت نیز نمایش و کارناوال عروسکی یا تئاتر موسیقی است، یادآور شد: قطعه پایانی این کنسرت ویژه بزرگسالان و برای والدین کودکان اجرا می شود.
این آهنگساز و خواننده سنندجی اظهار داشت: این گروه در مجموع 58 نفر هستند که تاکنون در استان های اصفهان و تهران و همچنین کشور عراق اجرای برنامه داشته اند.
وی با بیان اینکه علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت این کسنرت به آموزشگاه موسیقی دیلان در خیابان کشاورز و سینما بهمن سنندج مراجعه کنند، گفت: در این کنسرت کودکان ضمن نوازندگی و همخوانی گروهی، به اجرای تک نوازی و خوانندگی نیز می پردازند.
بزرگترین کنسرت ویژه کودک و خانواده با شعار کودکان سنندجی بری کودکان کرمانشاه آواز می خوانند روزهای 10، 11 و 12 آذر ماه ساعت 20 و 30 دقیقه شب در سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می شود.
دیلان نصیری متولد سال 1365 در شهر سنندج است از او تاکنون چند آلبوم شرکتی روانه بازار شده و در بیش از 100 کنسرت داخلی و خارجی نیز به اجرای موسیقی و خوانندگی پرداخته است.
نصیری از میان سازهای مختلف در نواختن کمانچه، دیوان، دف و دهل تبحر بیشتری دارد و اخیرا ساز جدید دیلان را نیز ابداع کرده که در کشور قزاقستان رونمایی شد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.