به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن رستمی روز دوشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان کامیاران اظهار داشت: ملت ایران به این بصیرت رسیده اند که راه شکست این تحریم ها در نگرش و نحوه زندگی خود آنها است.
وی با اشاره به اینکه پیروی از الگویی اسلامی ایرانی و سبک زندگی اسلامی باید در میان مسئولان و مردم نهادینه شود، افزود: از آنجا که دشمن تمام توان خود را برای جدایی ملت از انقلاب بکار گرفته باید در مقابل این توطئه هوشیار باشیم.
حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی در این چهل سال به اندازه 100 سال قبل از آن بوده است، اضافه کرد: بسیجیان در تمام عرصه ها از مهمترین عوامل پیشرفت های کشور بوده اند.
وی با تاکید بر اینکه اعتماد به دشمنان همیشه با شکست مواجه شده است، گفت: بررسی گذشته ها نشان می دهد بهترین راه برای ما مقاومت و پایداری در مقابل دشمن است.
مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه بیت المقدس کردستان، بسیج را در همه عرصه ها پیشرو دانست و افزود: کارنامه بسیج در هر کجایی که بخواهیم بررسی کنیم روشن و درخشان است.
حجت الاسلام رستمی بسیج را بزرگترین عامل پیروزی این انقلاب معرفی کرد و اظهار داشت: مسیر رو به رشد انقلاب با فتنه هایی که بسیج خنثی کرده در حال ادامه است.

** نگهداری از انقلاب نیازمند تفکر بسیجی است
فرماندە سپاە کامیاران نیز در سخنانی گفت: در وضعیت کنونی کشور نگهداری و حراست از انقلاب اسلامی نیازمند بصیرت و تفکر بسیجی است.
سرهنگ حسین ملکی افزود: انقلاب اسلامی امانت خون هزاران شهید این سرزمین است کە حفظ و نگهداری از آن وظیفە سنگین بر دوش تک تک ما است.
وی با اشارە بە اینکە شهیدان بسیجی بە ما راە درست چگونە زندگی کردن را آموختند، اظهار داشت: شهیدان بە خاک و خون افتادند تا ما امروز بە خاک ذلت نیفتیم.
سرهنگ ملکی با بیان اینکە بسیج سازندگی گوشەای از اقدامات و رشادت های عظیم این قشر همیشە در صحنە است، اضافه کرد: امسال در این شهرستان بیش از 2 هزار نفر روز در قالب گروه های جهادی بسیجیان در کارهای عامل المنفعه حضور داشتند.
وی با اشاره به اینکه 2 میلیارد و 400 میلیون ریال توسط سپاه شهرستان تاکنون وام اشتغالزایی پرداخت شده است، افزود: ساخت و تکمیل 22 پروژه عمرانی با اعتبار 3 میلیارد ریال در حوزه های مختلف توسط سپاه آغاز شده است.
فرمانده سپاه کامیاران با اشاره به اینکه در این مدت 40 مورد جهیزیه نیز به زوج های جوان پرداخت شد، تاکید کرد: ساخت 26 واحد مسکن برای نیازمندان نیز با مشارکت کمیته امداد در شهرستان آغاز شده البته سهم ما ساخت 100 واحد مسکونی است.
سرهنگ ملکی با اشاره به تهیه یک هزار و 800 مورد بسته های حمایتی کمک معیشت، البسه و لوازم التحریر برای نیازمندان شهرستان در سال جاری یادآور شد: با برپایی بیمارستان صحرایی در رزمایش اقتدار محمد رسول الله (ص) یک هزار و 500 نفر ویزیت و 52 نفر عمل جراحی به صورت رایگان انجام شد.
وی اظهار داشت: حضور در چنین اجتماعاتی لبیک به راه شهیدان بسیجی است.
در پایان این همایش که به مناسبت آخرین روز از هفته بسیج برگزار شد، خواهران و براداران بسیجی نمونه شهرستان کامیاران تجلیل شدند.
کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.