به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالسلام کریمی روز دوشنبه در همایش شکوه مقاومت بسیجیان شهرستان دیواندره اظهار داشت: هر کسی معتقد به نظام و رهبری باشد باید بسیجی بوده و همیشه و در هر برهه زمانی برای دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی آماده باشد.
وی با اشاره به تجمع با شکوه امروز بسیجیان در سراسر استان کردستان افزود: این حرکت در انسجام نیروهای اسلامی تاثیر گذار است و پیام وحدت ملت ایران اسلامی را به دنیا مخابره می کند.
کریمی تاکید کرد: ایران اسلامی پس از چهار دهه است که همچنان با صلابت به راه پر افتخار خود ادامه می دهد و اقشار مختلف مردم گوش به فرمان مقام معظم رهبری در راه حفظ ارزش های انقلاب به ایثار و جانفشانی می کنند.
استاد دانشگاه و حوزه یادآور شد: تجمع بزرگ بسیجیان موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد لذا وظیفه همگان است تحت فرامین رهبری با صلابت راه امام و شهدا را ادامه داد تا از گردنه سخت مشکلات عبور کنیم.
وی با اشاره به وضعیت اقتصادی در کشورمان اضافه کرد: بسیج پر توان آماده است برای رفع محرومیت از چهره مناطق دور افتاده و روستایی در کنار دولت در حوزه های اقتصادی و عمرانی کار و تلاش کند.
کریمی گفت: در هشت سال دفاع مقدس بسیجیان همیشه در صف اول و خط مقدم بودند و اینک نیز در عرصه جنگ اقتصادی همچنان استوار و ثابت قدم در عرصه دفاع از نظام و انقلاب حضور دارند و به دشمن اجازه نمی دهند چشمداشتی به این کشور و مردم داشته باشد.
در این همایش که همزمان با آخرین روز از هفته بسیج برگزار شد، تعدادی از بسیجیان نمونه شهرستان دیواندره با اهدای لوح مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80 هزار نفری در 85 کیلومتری جنوب غربی شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.
7353/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.