به گزارش خبرنگار ایرنا، سلیمان پاک سرشت عصر شنبه در آیین جشن میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) در سنندج اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان مشکلاتی را برای کشورمان به وجود آورده اند می توانیم با تلاش خود در آینده نزدیک با غلبه بر این مشکلات به کشوری توسعه یافته و موفق تبدیل شویم.
وی با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین اهداف اصلی پیامبر (ص) برقراری وحدت بود، افزود: رسیدن به اهداف نظام اسلامی بدون مهم و حیاتی دانستن وحدت و یکپارچگی در کشور امکان پذیر نیست.
پاک سرشت تاکید کرد: بزرگترین رسالت ما این است که به استان های مرزی و کمتر برخوردار در بخش های مختلف خدمات بیشتری ارائه کنیم.
وی یادآور شد: در بازدید خود از مراکز فنی و حرفه ای و آموزشگاه های مختلف مهارت آموزی در کردستان شاهد زحمات و خدمات فعالان این حوزه ها با وجود کاستی ها بودم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان هم در این نشست گفت: رفع تبعیض و پیگیری بیمه تکمیلی، افزایش حقوق حق التدریسی ها و مربیان و افزایش اختیارات استان از جمله تحولات و تغییراتی بوده که در دوره اخیر در این سازمان رخ داده است.
سید جمیل احمدی اظهار داشت: امسال هفت میلیارد و 500 میلون ریال اعتبار برای مرمت و تعمیر کارگاه ها در اختیار فنی و حرفه ای کردستان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه امسال 18 دستگاه خودرو هم در اختیار اداره فنی و حرفه ای استان قرار گرفت، اضافه کرد: تا 2 هفته آینده همه مطالبات پرسنلی را نیز پرداخت می کنیم.
احمدی یادآور شد: به رتبه هایی که در رده ملی و بین المللی هر سال توسط کردستانی ها کسب می شود نشان دهنده توانایی نیروهای انسانی در کردستان و استعداد جوانان است.
در این آیین از رضا رضوان که در مسابقات جهانی اوراسیا در روسیه مدال نقره در مهارت های فنی و حرفه ای کسب کرده بود و فاروق محمد امینی مربی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید صالحیان سقز مورد تجلیل قرار گرفتند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.