به گزارش خبرنگار ایرنا، علی محمد مرادی روز شنبه در آیین جشن میلاد حضرت محمد(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) در سنندج اظهار داشت: کشورهای استعمارگر به دنبال دور کردن مسلمانان از قرآن هستند تا بتوانند این امت را استعمار کنند.
وی با بیان اینکه آنها می خواهند مسلمانان بدون درک مفاهیم این کتاب آسمانی تنها به خواندن آن بسنده کنند اضافه کرد: این کشورها می خواهند امت اسلام در کنگره حج که منیت در آن تبدیل به ما می شود را تحریف کنند و مسلمانان در آن وحدت نداشته باشند.
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی وی یادآور شد: کمرنگ کردن نمازهای جماعت از دیگر سیاست های دشمنان است تا بتوانند از راهی دیگر در میان مسلمانان و یکپارچگی آنان شکاف ایجاد کنند.
مردای گفت: پیامبر الگوی حسنه ای است که می توانیم از آن درس بگیریم و زندگی خود را با زندگی او منطبق کرده و دنباله روی ایشان باشیم.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و فعال سیاسی نیز در این آیین گفت: احادیث و آیات بسیاری در مزمت تفرقه وجود دارد و برابری و وحدت از اهداف رسالت پیامبر(ص) است.
جلال جلالی زاده اظهار داشت: وحدت با حرف ایجاد نمی شود بلکه باید در عمل ثابت کنیم هرآنچه برای خود می خواهیم را برای برادر دینی خود نیز بخواهیم.
وی اضافه کرد: اگر منیت برخی کشورهای اسلامی و وابستگی آنها به کشورهای بیگانه از بین می رفت امروز کشورهای غیرمسلمان برای امت اسلام تصمیم نمی گرفتند.
به گزارش ایرنا، آیین جشن میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) در سنندج با حضور سلیمان پاک سرشت معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.
در این آیین از رضا رضوان که در مسابقات جهانی اوراسیا در روسیه مدال نقره در مهارت های فنی و حرفه ای کسب کرده بود و فاروق محمد امینی مربی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید صالحیان سقز مورد تجلیل قرار گرفتند.
6108/ 9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.