پیمان الماسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزان سرمایه گذاری لازم برای این تعداد جواز صنعتی صادر شده در استان 33 هزار و 508 میلیارد ریال است.
وی با اشاره به اینکه میزان سرمایه گذاری مذکور نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز 420 درصد رشد داشته است، افزود: میزان اشتغال پیش بینی شده با اجرای این طرح ها چهار هزار و 400 نفر است.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تاکید کرد: این اشتغال پیش بینی شده برای جوازهای صادر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 3 هزار و 42 نفر بوده، 45 درصد رشد دارد.
وی با اشاره به اینکه در این مدت 35 فقره پروانه بهره برداری هم در استان صادر شده است، یادآور شد: این تعداد پروانه بهره برداری صادر شده نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.
الماسی میزان سرمایه گذاری برای بهره برداری از این تعداد واحد را یک هزار و 750 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان سرمایه گذاری 88 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: با بهره برداری از این واحدها برای 714 نفر اشتغال ایجاد شد که این میزان 42 درصد کمتر از یک هزار و 234 اشتغال سال قبل است.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.