سیما شفیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مادر 40 ساله تحت مراقبت پزشک متخصص زنان و زایمان بود و بدون هیچ مشکلی سومین فرزندش را در یک زایمان طبیعی به دنیا آورد.
وی افزود: پس از زایمان حال مادر و فرزند کاملا خوب بود اما پس از مدت کوتاهی، ناگهان حال مادر بد شد و تلاش پزشکان برای درمان او بی نتیجه ماند و متاسفانه جان خود را از دست داد.
رئیس بیمارستان تامین اجتماعی سقز با بیان اینکه دلایل مرگ این مادر هنوز مشخص نشده و در دست بررسی قرار دارد، تاکید کرد: حال نوزاد کاملا خوب بود و از بیمارستان نیز ترخیص شده است.
به گزارش ایرنا، پیکر این مادر سقزی اکنون در پزشکی قانونی است و از سوی دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت درمان و تامین اجتماعی کردستان نیز تیمی برای بررسی موضوع به سقز اعزام شده اند تا در خصوص علت مرگ این مادر تحقیقات خود را انجام و پس از آن نتیجه را از طریق رسانه ها اطلاع رسانی کنند.
بیمارستان تامین اجتماعی سقز دارای گواهینامه مدیریت جامع کیفیت ISO٩٠٠١-٢٠٠٨ از شرکت IMQ ایتالیا است که با ظرفیت ٥٠ تخت در ٢ طبقه در ضلع شمالی شهر سقز قرار دارد و به صورت شبانه روزی خدمات پزشکی و درمانی ارائه می کند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.