به گزارش خبرنگار ایرنا، کامل گلباغی روز شنبه در ابتدای برگزاری کارگاه استانی تخصصی روش حفظ قرآن کریم در سنندج افزود: این کاروان روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری میهمان استان خواهند بود.
وی اظهار داشت: این کاروان قرآنی متشکل از حاج محمدمهدی فروغی قاری برجسته و بین المللی کشور و محمدحسین سلیمانی پور حافظ کل قرآن کریم است.
مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: حضور این کاروان در استان با رایزنی های انجام شده با مجمع تقریب مذاهب و مشارکت دستگاه های عضو شورای فرهنگ قرآنی امکانپذیر شده است.
وی اضافه کرد: در طول مدت حضور این کاروان در استان 9 محفل انس با قرآن در راستای تقریب و توسعه فرهنگ قرآنی با مشارکت قاریان و حافظان کردستانی برگزار می شود.
گلباغی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های شورای توسعه قرآنی استان برگزاری کارگاه های تخصصی مرتبط به کلام وحی در زمینه های مختلف است، گفت: یکی از برنامه های این شورا برگزاری کارگاه های تخصصی مرتبط با کلام وحی است.
مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تاکید کرد: این کارگاه با حضور 40 نفر از مربیان قرآن کریم استان زیر نظر حاج اسماعیل تمهیدی از حافظان کل قرآن کریم در سنندج برگزار شده است.
گلباغی یادآور شد: به کسانی که در آزمون پایانی این کارگاه موفق به کسب حد نصاب نمره شوند، گواهینامه معتبر اهدا می شود و قبول شدگان می توانند در دوره های تکمیلی تر این روش آموزشی شرکت کنند.
در پایان این کارگاه آموزشی که چهار ساعت به طول انجامید از 10 مربی برتر روش حفظ قرآن کریم و چهار نفر از برترین های آزمون سراسری حفظ قرآن کریم سال 96 به صورت نمادین تجلیل شد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.