به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود الله مرادی روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: دشمنان تلاش می کنند از این طریق مردم و جوانان جامعه را از مسیر امام (ره) و شهدا دور و از صحنه خارج کنند تا به امیال و رویاهای دست نیافتنی خود برسند.
وی بزرگترین معروف را در شرایط کنونی حفظ نظام اسلامی دانست و افزود: در کنار مبارزه با منکراتی که جامعه را تهدید می کند و ترویج خوبی ها، بزرگترین وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر تلاش در راستای حفظ نظام اسلامی از تهدیدات است.
الله مرادی اسراف را یکی از منکراتی دانست که امروزه گریبانگیر جامعه شده است و اضافه کرد: اسراف در مصرف مواد غذایی، انرژی و کالاهایی که مورد نیاز نیست به وفور در جامعه دیده می شود.
وی موفقیت دولت در کنترل مشکلات اقتصادی را بدون کمک ملت ناممکن دانست و یادآور شد: دولت و ملت وقتی می توانند موفق شوند که در کنار هم باشند و به هم کمک کنند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به مسئولیت اجتماعی تک تک افراد جامعه اضافه کرد: همه باید در سرنوشت خود دخیل باشیم چون مردم در شرایط فعلی تعیین کننده هستند.
وی گفت: همه اعضای نظام با وحدت و یکدلی و دست در دست هم برای رفع مشکلاتی که گریبانگیر جامعه و مردم است تلاش می کنند و مردم هم باید با حمایت و حضور خود در صحنه در عبور از مشکلات ایفای نقش کنند.
الله مرادی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن هفته امر به معروف و نهی از منکر (20 تا 26 محرم) اشاره کرد و افزود: 230 برنامه در این هفته در کردستان اجرا می شود که کلیت همه آنها مردم محوری است.
وی اظهار داشت: کارگاه آموزشی سلامت اداری با حضور مدیران، ذیحساب ها، مدیران اداری و مالی و مسئولان حراست دستگاه ها با موضوع پاسخگویی مناسب به مراجعان و انظباط مالی نیز در این هفته برگزار می شود.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.