رشید قربانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آمار شامل 263 هزار و 801 نفر دانش آموز است که برای تحصیل در مقاطع مختلف در مدارس استان ثبت نام کردند.
وی با بیان اینکه از این تعداد دانش آموز ثبت نام شده 152 هزار و 622 نفر در دوره ابتدایی و چهار هزار و 756 نوآموز دوره پیش دبستان هستند، افزود: همچنین 971 نفر از این دانش آموزان در آموزش و پرورش استثنایی ثبت نام شده اند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: همچنین در دوره اول متوسطه 62 هزار و 601 دانش آموز و در دوره متوسطه دوم نیز 42 هزار و 851 نفر در مدارس سطح استان ثبت نام کردند.
وی یادآور شد: ثبت نام دانش آموزان از خرداد ماه آغاز و مهلت قانونی اعلام شده پایان مرداد ماه بود اما با توجه به برخی شرایط از جمله برگزاری امتحانات جبرانی، دانش آموزانی که موفق نشدند در این مدت ثبت نام کنند مهلت دیگری پایان شهریور ماه تعیین شد.
قربانی با بیان اینکه تسریع در انجام ثبت نام موجب می شود سال تحصیلی جدید به موقع و با نشاط و شادابی بیشتر آغاز شود، از اولیا و دانش آموزان خواست نسبت به انجام فرآیند ثبت نام در اسرع وقت اقدام کنند.
در سال تحصیلی 97 - 96 تعداد 285 هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی سه گانه در سه هزار و 500 مدرسه و واحد آموزشی استان کردستان مشغول تحصیل بودند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.