به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات دوچرخه سواری کوهستان مردان کشور در بخش دانهیل در دامنه کوه آبیدر سنندج پیگیری شد و رکابزنانی از 18 استان به رقابت پرداختند.
در نهایت در رده سنی جوانان شاهد قادری از کردستان نشان طلا بر گردن آویخت، امیر خلیلی از آذربایجان غربی بر سکوی دوم ایستاد و سینا عزیزی از تهران مقام سوم را به خود اختصاص داد.
در رده سنی بزرگسالان هم امین نجفی از کرمان مدال طلا گرفت و بر سکوی نخست ایستاد و حسین زنجانیان و طاها قابلی هر 2 از قزوین به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
روز سه شنبه ششم شهریور نیز 75 دوچرخه سوار از 22 استان کشور در رشته کراس کانتری به رقابت پرداخته بودند و در پایان در رده سنی بزرگسالان فراز شکری از تهران بر سکوی نخست ایستاد و محمد پورشریف و پرویز مردانی هر 2 از آذربایجان شرقی دوم و سوم شدند.
در رده سنی جوانان نیز محمد اسکندری از فارس عنوان اول را بدست آورد، علیرضا جباری از خراسان رضوی به مقام دوم دست یافت و مصطفی حسن زاده از گیلان در جایگاه سوم قرار گرفت.
رقابت های دوچرخه سواری کوهستان بانوان رده سنی جوان و بزرگسالان کشور هم روز پنجشنبه هشتم شهریور در رشته کراس کانتری در دامنه کوه آبیدر سنندج برگزار می شود.
مسابقات دوچرخه سواری کوهستان مردان و بانوان کشور به مدت سه روز از ششم تا هشتم شهریور در سنندج انجام می شود.
در حال حاضر حدود 100 دوچرخه سوار سازمان یافته و بیمه شده در کردستان مشغول به فعالیت هستند که اغلب در شهرهای سنندج و بیجار فعالیت دارند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.