بازنشستگان تامین اجتماعی ناراضی از همسان سازی/ با کدام حقوق، حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران را همسان سازی کردید؟!

بر اساس آنچه دولت وعده داده بود، قرار بود با اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، دریافتی هیچ فرد بازنشسته‌ای زیر دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نباشد و افرادی که سال‌های کمتری بیمه بوده‌اند هم زیر دو میلیون تومان دریافت نکنند. اما حالا با اجرای این طرح هیچ‌کدام از این وعده‌ها محقق نشده است.

لینک کوتاه کپی شد
جی پلاس؛ از ۲۰ مرداد ماه طق وعده مسئولان، مبلغی برای بازنشستگان در حال واریز است که اعلام شده این پرداختی، در راستای همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بوده است. اما بازنشستگان به مبلغ پرداختی انتقادات زیادی دارند.

چراکه قرار بود همسان‌سازی به نحوی انجام شود که دریافتی ماهانه هیچ بازنشسته‌ای زیر دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نباشد. اما حالا هم مبلغ دریافتی بسیاری از افراد زیر این عدد است و هم سنوات مشاغل سخت و زیان‌آور در این طرح لحاظ نشده است.

بر اساس آنچه دولت وعده داده بود، قرار بود با اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، دریافتی هیچ فرد بازنشسته‌ای زیر دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نباشد و افرادی که سال‌های کمتری بیمه بوده‌اند هم زیر دو میلیون تومان دریافت نکنند. اما حالا با اجرای این طرح هیچ‌کدام از این وعده‌ها محقق نشده است.
 

تبعیض مزدی بازنشستگان

تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی به تبعیض مزدی و مبلغ ناچیز همسان سازی در حقوق مردادماه خود اعتراضاتی را بیان کرده اند. آن‌ها می‌گویند چرا باید افزایش همسان‌سازی و مزایای مزدی از مردادماه اعمال شود و چرا این مبالغ ناچیز است در حالی که قرار بود مبلغ ۸۰۰ هزارتومان به حقوق تمام بازنشستگان اضافه شود.. به گفته‌ی این بازنشستگان، اولا چرا باید بازنشستگان کشوری و لشگری از ابتدای سال مشمول کف ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی شوند، اما برای بازنشستگان تامین اجتماعی قرار است از مردادماه این کف برقرار شود.

آن‌ها تاکید کردند: اگر قرار است دولت ادعا کند دریافتی همه بازنشستگان را به بیشتر از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسانده است، باید مابه‌التفاوت چهارماه ابتدای سال به بازنشستگان کارگری پرداخت شود. بازنشستگان کارگری که ۶۵ درصد بازنشستگان کشور را تشکیل می‌دهند، چهارماه از سال را با مستمری دو میلیون تومان و حتی زیر دو میلیون تومان سر کرده‌اند و عادلانه نیست افزایش ناشی از همسان‌سازی و مزایای مزدی، فقط هفت ماه پایان سال پرداخت شود.

این بازنشستگان با بیان اینکه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان یا ۳ میلیون تومان برای گذران زندگی اصلاً کافی نیست؛ می‌گویند: همین افزایش ناچیز هم برای تمام سال پرداخت نمی‌شود.
 

بازنشستگان: به جای همسان‌سازی حقوق، صدقه‌سازی کردند

 

در ادامه برخی از پیام‌های بازنشستگان را در اعتراض به همسان سازی حقوق شان را می‌خوانید.
«این ۲۴۰ تومان که برای متناسب سازی واریز کردین پول دوکیلو گوشت نمیشه با این گرونی‌ها چه کنیم؟»

«۳۵ سال سابقه دارم ۵۰۰ تومن افزایش دادن. ۵۰۰ تومن چه دردی رو دوا میکنه؟»

«این همسان‌سازی برای حقوق بالا یا حداکثر بگیران فایده داره برای ما حداقل بگیران با این تورم کمر شکن به اندازه‌ی سر سوزن فرق نداره.»

«این همه جار جار راه انداختن ۳۰۰ هزار تومن اضافه کردن؟»

«کدوم همسان‌سازی؟ ایاشما می‌توانید با دو میلیون زندگی کنی و کرایه خانه بدی؟»

«به حقوق من امروز ۱۸۰ هزار تومن اضافه شد. الان کلا یک میلیون و ۴۰۰ می‌گیرم. این شد همسان سازی؟»

«۱۰سال از سابقه سخت وزیان‌آور رو که محاسبه نکردند. مبلغ حق مسکن و حق معیشت که ۷۰۰ تومن بود را ندادن. ماده ۹۶ و ۱۱۱ رو اجرا نکردن و قانون رو دور زدن. تا دیروز میگفتند پول نداریم حالا که ۳۲هزار میلیارد گرفتند. پس مشکل چیه؟»

«۳۲۰۰۰میلیارد از دولت گرفتن برای متناسب سازی مستمری بگران، اما حدود ۴۰۰ تا۵۰۰ هزار تومان حقوق‌ها را زیاد کردند. ظاهرا بجای همسان‌سازی صدقه‌سازی کردند.»

«شما حیا نمی‌کنید ۴۰۰ تومن اضافه کرده اید. کارگر ساختمانی روزی۳۰۰هزار تومن میگیرد.»

«یکی بهمون بگه کجا باید شکایتمون رو ببریم؟ این متناسب سازی فقط پول دو کیلو گوشت میشه. پس کرایه خونه و ایاب و ذهاب و پوشاک و درمان و …رو چه کنیم؟»

«آخه این شد همسان‌سازی حقوق‌های پایین را بالا ببرید آن‌هایی که حقوق بالا دارن بازم بالا میبرین به داد حقوق‌های پایین برسین.»

«۲۵۰ تومن الان میشه دقیق بگید با کدوم حقوق همسان‌سازی کردید با حقوق کیا برابر شده حقوق کی کدوم مسئول کدوم کارمند کدوم بازنشسته ۲۳۰۰ هست ک حقوق ما باهاش مساوی شده؟»


«چقدراخه بی احترامی به بازنشسته ۲۱۰هزارتومن همسان سازی بعد این همه وقت؟»

«پدرم ۱۳ سال سابقه بیمه دارد، ولی هنوز زیر یک میلیون تومان میگیرد.»

«چیزی که گفتند با مبلغی که واریز کردند مغایرت دارد. پدرم با ۱۳ سال سابقه پارسال ۶۵۰ تومان میگرفته الان فقط ۲۴۰ تومان به حقوقش اضافه شد که جمع کل دریافتیش امسال به یک میلیون و دویست نمی‌رسد. مگر نگفتند با سابقه پرداخت ۱۰ سال مبلغ دو میلیون و چهارصد تومان میگیرد؟»

«من۲۰ سال در شرایط سخت و زیان آور کار کردم و ۴ درصد بیمه آن را پرداخت کردم چرا متناسب‌سازی رو براساس ۳۰ سال محاسبه نمی‌کنید پس عدالت کجاست.»

«در طرح همسان‌سازی کلا ۴۵ هزار تومان به حقوقم اضافه شده. من هنوز یک میلیون تومان هم نمی‌گیرم. با ۱۵ سال سابقه کار.»

«خوب ما‌ها که از کارافتاده کلی هستیم چه گناهی کردیم که ۱۵۰تومن اضافه کردین پول یه قلم از دارو‌های من هم در ماه نمیشه. سالهاست چشم انتظار همسان سازی بودیم اینم نتیجه‌اش.»

«اول گفتن همسان سازی انجام میشه حالا میگن ۲ مرحله‌ای میشه بعدا هم میگن مرحله دوم منوط به انجام مرحله اول هست برای مرحله اول هم فعلا بودجه نداریم
….»
 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: اگر خود من هم بازنشسته بودم و این حقوق را دریافت می‌کردم ناراضی بودم

در همین خصوص مصطفی سالاری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به اعتراض بازنشستگان در خصوص همسان سازی حقوشان واکنش نشان داد و گفت: بازنشستگان می‌توانند فرمول جدید را به ما دهند و نظرات اصلاحی را مستقیما اعلام کنند تا تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه از وضعیت معیشت بازنشستگان باخبر هستیم و این ادعا را نداریم که با اجرای همسان سازی وضعیت معیشتی تمام بازنشستگان بهبود یافته است، افزود: این میزان حقوق با زندگی حد متوسط قطعا فاصله دارد و اگر خود من هم بازنشسته بودم و این حقوق را دریافت می‌کردم ناراضی بودم.

سالاری بیان کرد: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با رقم همسان سازی از اول مرداد ماه اعمال و احکام را صادر کردیم و واریز حقوق مرداد ماه با احتساب همسان سازی آغاز شده است و از ۳.۵ میلیون بازنشسته، یک میلیون و ۲۰۰ نفر حقوق مرداد ماه را دریافت کردند، هر ماه از تاریخ ۱۹ تا ۳۰ همان ماه پرداختی‌ها صورت می‌گیرد و حقوق ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر درحال پرداخت است.

او درباره اعتراض بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور گفت: فرمول افزایش را با بازنشستگان محاسبه کردیم و بخش عمده کاری که انجام دادیم بر مبنای نظرات بازنشستگان بوده است، اجرای همسان سازی بر ۳ محور است یکی مبلغ پایه که بر حقوق بازنشستگان افزوده شده است و کسی اعتراضی برای این مبلغ ندارد.

سالاری تصریح کرد: مورد دیگر مرداخت حقوق براساس سوابق افراد است. فاصله این افراد با حداقل بگیران کمتر شده است و یکی هم براساس سابقه بیمه پردازی است که این عامل سوم مبنی بر اصول صندوق داری و بیمه‌ای است.

او درباره اعتراض بازنشستگان برای حقوقشان، گفت: نحوه پرداخت حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور که چه طور حساب کنیم که براساس میزان حق بیمه‌ای که آن‌ها پرداخت کرده اند را تبدیل به سابقه کنیم نظرات کارشناسی متفاوت است و با توجه به نظرات مختلف برای حقوق این دسته از بازنشستگان تصمیم گیری شده است. این گروه از بازنشستگان می‌توانند فرمول جدید را به ما دهند و نظرات اصلاحی را مستقیما اعلام کنند تا تصمیم گیری شود.
 

واکنش سازمان تامین اجتماعی خراسان رضوی به اعتراض بازنشستگان

در همین خصوص نیز سازمان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی نیز واکنش نشان داد و مدعی است: در طرح متناسب‌سازی حقوق مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی، سابقه واقعی ملاک محاسبه خواهد بود و بر این اساس، مستمری بگیرانی که سابقه واقعی آنان ۳۰ سال و بیشتر است، دریافتی آنان از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در ماه کنتر نخواهد بود، لذا افرادی که سابقه آنان کمتر است، ضمن اینکه به همان تناسب سابقه مشمول طرح متناسب سازی می‌شوند، به الطبع کمتر از مبلغ مذکور مستمری دریافت می‌کنند.

لازم به ذکر است که در خصوص مشاغل سخت و زیان آور، در طرح متناسب سازی حقوق مستمری بگیران، صرفاً سابقه واقعی لحاظ می‌شود.

 

 

  • حسین تقدیس ارسالی در

    والا بخدا زشته
    به اسم ایثارگر بازنشستمون کردند
    حالا شدیم چوب دو سر طلا
    با منت ایثارگری ۲۶ ساله بازنشسته شدیم
    حالا میگن ۴ سال سابقه کم داری
    کم تر بهت اضافه شده
    واقعا پر رو تر ازینها نیست

  • عباس شیرازیان ارسالی در

    با سلام افزایش حقوق هر چقدر هم بشه نمیتواند جواب گران شدن پنج برابری ارز را بدهد.قیمت ارز بر روی کلیه اجناس در ایران به همان نسبت تاثیر میگذارد .مثلا گران سدن لبنیات.در طول سال چند مرحله گران میشوند تا قیمت خود را به قیمت گران شده ارز برساند.دولت با گران کردن ارز دست در جیب ۸۰ ملیون ایرانی کرده.این کار را مدتی هست که میکنند.با افزایش چند در صدی نمیتوان همسان سازی کرد.ما در آینده و همین امسال تورم ۱۰۰ در صدی به بالا خواهیم داشت.و همچنین سالهی دیکر تا تمام اجناس قیمتشان با دلار و ارزهای خارجی یکسان شود.

  • محمد ارسالی در

    جناب سالاری من ۲۵ سالکارکردم ۳۷سال حق بیمه و۴درصد بیشترازدیگران حالا باید ۶۰۰تومان اضافه بشه تازه شرکت برق بابت ۴درصد ازسنوات پایان سالمون کم کرده وبه بیمه داده پس عدالت کجاست

  • علی ارسالی در


    سلام من که از کار افتاده کلی هستم ( قطع نخاعی ) ۱۵۰ هزار تومان متناسب سازی و ۱۰۰ هزار تومان حق مسکن با کمک معیشت که در جمع کلا ۲۵۰ هزار تومان اضافه کردن آخه این عدالته واقعا متاسفم

  • ناشناس ارسالی در

    همان سازی برای من واریز نسده همان حقوق را ریختن

  • ناشناس ارسالی در

    کاملا صحیح است

  • بازنشسته کم درامد ارسالی در

    آخه این ظلمی که در حق پدران و مادران خودتون میکنید عادلانه است ؟ با این چندر غاز حقوق ماهایی که عمر و جوونیمون رو کار کردیم بخاطر دوران پیری که بتونیم زندگی کنیم الان باید چشممان بدست بچه هامون باشه؟ با این پولی که بهمون میدین ما حتی زندگی بدون دکتر و درمانمون هم جور نیست

  • فریده کاظمی هستم ارسالی در

    مستمربگیرهمسرم هستم شمابمن بگیدبایک میلیون صدهزارتومان میشودزنده م

    مستمربگیرهمسرم هستم بادریافتی یک میلیون وصدهزارتومان چه جوری میشودزندگی کرداینم شدهمسان سازی

  • ناشناس ارسالی در

    مابازنشستگان تامین اجتماعی که با شرایط سخت و زیان آور بازنشسته شده ایم نسبت به این موضوع همسانسازی حقوق معترض هستیم دوستان فقط با تجمع درست میشود بایدتامین اجتماعی رابر سر مدیران نالایق خراب کرد

  • ناشناس ارسالی در

    شماها کردید تو بوغ و کرنا که هیچ باز نشسته و مستمری بگیری پس از همسانسازی حقوق کمتر از دو میلیون نخواهد گرفت الان بنده با ده سال سابقه بقول خودتون با همسانسازی زیر یک میلیون حقوق گرفتم پس کو اون همه وعده که دادید و مارو دلخوش کردیدو بعد نا امید

  • ناشناس ارسالی در

    دولت ناکارآمد است تورم هزار درصد در این دولت بی کفایت بالا رفته باعث این وضعیت خود دولت است

  • رحمانن ارسالی در

    واقعا شرم اوراست،

  • غلامرضا زرگری مقدم ارسالی در

    مادر من با ۱۵ سال بازنشستگی یک ملیون میگرفت،الان با همسان سازی دروغ شده یک و چهارصد🤔از کدوم همسان سازی حرف میزنید🙄شما که گفته بودید کمترین حقوق با ۱۰ سال سابقه حداقل میشه ۲۳۰۰؟شما که از دولت پولتون رو گرفتین،،اینقدر مردم مسخره خودتون نکنید

  • ناشناس ارسالی در

    آقای روحانی رئیس جمهور عزیزم بعد از پنج ماه که از سال میگذرد دو میلیون دویست حقوق دریافت کردم آقای روحانی به داد ما برسید تا دیروز میگفتن دولت بدهیش را به تامین اجتماعی بدهد ما همسان سازی میکنیم چی شد ۳۲هزار میلیارد کجا رفت آقای روحانی فریاد رسی میخواهم به دادما برسید

  • ناشناس ارسالی در

    کدوم همسان‌سازی آخه حقوق من تازه یک میلیون شده. واقعا من باید با این حقوق چکار باید بکنم. اونی 3میلیون تومن حقوق ش بوده شده 4 میلیون. من حقوق بوده 600 هزار با دومرتبه اضافه کردن شده 1 میلیون... کدوم عدالت. کدوم همسان‌سازی.. کدوم تدبیر.. بی عدالتی دیگه از حد گذشته

  • افسر حسنی ارسالی در

    باسلام مشگل اینجاست که اقای سالاری اشتباه میفرمایند همسان سازی حقوق بازنشستگان یعنی حقوق بازنشسته به رده شغلی شاغل همسابقه خود ش برسد مثل لشگری و کشوری الان اندکی حقوق مارا افزایش دادن که با جدول منتشر شده درسایت تامین اجتماعی هم مغایرت دارد یعنی حقوق بازنشسته را کمتر واریز کردن این یعنی ما بازنشستگان مستمری بگیر حقوقمان همسان سازی شده؟ هیچکس هم جوابگو نیست لطفا پیگیری کنید سپاس

  • جمیله ب ارسالی در

    چرا مستمربگیر دومیلیون ولی بازنشسته با سابقه از سه میلیون تا ۱۷ میلیون عدالت کجاس

  • ناشناس ارسالی در

    شماها چه جور ادمهایی هستید؟ برای خودتون هم همین طور کار میکنید؟
    بعداز این همه سال ووعده ووعید دادن واقعا هنر کردید چه مغزهای اکبنددی تستید
    خدا ازتون نگدره. این چه همسان سازیه مگه صدقه میدید .

  • ناشناس ارسالی در

    سلام این جه همسان سازیی شد دو بار اضافه کردید ی۲۶ درصدوحلاهم ۳۲۰ تومان من سال ۹۸ درفتی ۱۵۳۰ داشتم حالا ۲۲۰۰ شده با ۲۵ سال کار به کی بگم به کدخدا بگم

  • اشرف ارسالی در

    با ۳۰۰ تومنی که دادن با کدام یکی از مقامات هم سان سازی کرده اصلا از اقایون بپرسید گوشت کیلو چند بخدا خسته شدیم

  • ناشناس ارسالی در

    حق همسر وحق ناحقی به اسم پرکس وده ها دریافتی پرسنل شاغل وبازنشسته خود تامین اجتماعی بیش از چند برابر مبلغ اضافه شده یا به تعبیر اقای سالاری صدقه اهدایی به بازنشستگان مظلوم است. ومشاغل سخت وزیان اور هم به کلی دیده نشده اند.مسعولین کانون بازنشستگان دراین ضلم شریک هستند.خدا از شما نگذرد.

  • م ارسالی در

    واقعا که فقط برای مردم بازنشسته وازکادافتادگان تامین اجتماعی ایران متاسفم....

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام در این محاسبه هیچ گونه عدالتی به چشم نمی خوره من که ۱۷ سال در مشاغل سخت و زیان آور است خون خرد کردن الان فلج و ویران شدم آیا این عدالت هست هیچی به ما اضافه نشه چون مجبور بودیم در این مشاغل خون بخوریم حالا بجای تشویق که این همه بدبختی کشیدیم تا چرخ دولت بچرخه حالا کار ما بی ارزش بود شما با این کار آتش بر خرمن خود زدید و کسی که نمیتونه محاسبه کنه و عدالت رو اجرا کنه نباید حتی حرف بزنه این مسائل باید با محاسبات اصولی واز روی انصاف و درک بالا از بازنشسته ها انجام پذیرد .

  • ناشناس ارسالی در

    سلام عر ض ادب بحضور جناب شریتمداری واقای سالاری واقیان بیات وکیا واقعا این چه همسان سازی بود بخداقسم بی عدالتی شده است حقوق با لا بیشتر شده وحد اقل بگیر خیلی کم اضاف شده باید همسان سازی بازد پلکانی اضافه میشد تا حقوق ها بهم نزدیک میشد نه اینکه فا صله بیشتر میشد اقایان مهندسن بیات وکیا وهیت امنا بازنشتگان تامین اجتماعی شما مگر نبودید که حقوق پایین با بالا فاصله اش زیاد شده این اکه فرمان معظم اله حضرت اقا امام خامنهای در موقع افتتادله مجلس جدید امر فرمودند عدالت باید در تمام سطوح اجرا شود پس شما چرا فرامین اجرا نشده چرا پلکانی همسان سازی نش اخه چرا چرا ما شکایت شما ها را خدمت حضرت اقای امام خامنهای عزیز مهربان دست بوسشان هستم وبه ریاست محترم جمهوری روحانی عزیز عارض هستیم پس چرا ۳۲/۵میلیار را تمام وکمال برای همسان سازی انجام ندادید فقط ۲۰ میلیارد انجام شد ۱۲/۵میلیارد دیگر کجا رفت چه شد پس چرا مزایای جانبی حقوق را با کشوری ولشکری وکارگران ما بازنشتگان تامین اجتماعی یکسان نکردید جنابدکتر نوبخت دقیق درست گفت ایا شما این ۳۲/۵میلیارد را تمام کمال برای مستمر بگیران همسان سازی انجام میدهید انگار میدانست کیه شما ازپول درجایی دیگه استفاده میکنید اقای روحانی عزیض لطفا لطفا خواهش استدعا داره از وزیر محترم کار وریاست محترم تامین اجتماعی بخواهید که هر ۳۲/۵ میلیارد راهمسان سازی برای بازنستگان ومستمر بگیران باجرا در بیاد ومزایای جانبی ما مستمر بگیران با بازنشتگان کشوری ولشکری وکارگران یک اندازه بشود در خاتمه سلامتی همه شما را ازخدواند متعال خواستاریم برای سلامتی طول عمر معظم اله امام امتن خامنهای عزیز را از خداوند متعال خواستارم دخدا مهربان نگهدار حضرت اقا باشد انشااله یا علی مدد

  • مریم تحویلی کوکنه ارسالی در

    باسلام .لااقل کاری که میتوانند بکنند این است که برای ما بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور ،همان سابقه ۳۰ روزمان را لااقل برایمان محاسبه کنند .آخر تا کی باید با محرو میتها ؛دست و پنجه نرم کنیم و حسرت کوچکترین امکانات رفاهی را داشته باشیم ؟آنهم با تحصیلات دانشگاهی آنهم در دانشگاه سراسری .یک نفر دراین حکومت ،به داد ما برسد .

  • محمودی ارسالی در

    تو این مملکت که صبح ادم از خواب بیدار میشه نرخ اجناسی با روز قبلی کلیا تفاوت گران ترشده حالا فرض کنیم ۲۸۰۰ خودتان باشید چجوری زندگی میکنید یه کمی انساف خوبه

  • میلادی بازنشسته ارسالی در

    چه همسان سازی همش دروغ وسر کاری این صدقه است که میدن شمابه حرف خودتون که حقوق ۲۸۰۰۰۰۰۰هزار هم عمل نکردید ننگ بر دروغگو

  • mary ارسالی در

    خدا ازشون نگذره این همه سال وعده همسان سازی دادن اینه همه هم بدهیشون از دولت به اسم همسان سازی مستمری بگیران گرفتن سود ش تو حیب کی رفت ؟؟ جمعا دو ملیون نفرم نمیشن زیر دو ملیون حقوق بگیر مستنری این همه بوق کرنا کردید نتونستید همین تعدا کمم درست انجام وظیفه کنید مستمری بگیر همسرم فدت شدم هستم با یازده سال سابقه دوتا بچه تازه با همسان سازی شده یک ملیدن صد

  • gK ارسالی در

    باسلام
    چرا به افرادی که برااساس ماده ۱۰ نوسازی باسابقه ۲۵ سال ببالا که بازا میانکین حقوق هرماه سی و سه درصد کارفرما بیمه واریزکرده و ازحساب افراد کسرنموده مثلا کسری بالای ۲۶ یا۲۷ ویا... را که طبق قانون ۵۰درصد را کارفرما ویا کارکران خودشان پرداخت کرده اند و ۵۰درصد هم دولت واریز کرده . همسانسازی را برمبنای ۲۵ گذاشته اند حتی سابقه ۲۶یا۲۷ روهم که کارکرده درنظرنگرفته اند. اگراینطوره پولی و که اضافه تراز ۲۵ سال کرفته به ارزش رو برگرداند تا حقی ضایع نگردد.
    باتشکر

  • اسحق روزافروزی ارسالی در

    البته این همسازی نیست قبلا نوشته بودم ولی همین را هم چند ساله منتظر بودیم تا اجرا شد از مسئولین تقاضا دارم لطف کنند از سر سال حساب کنند که لطفشان تکمیل گردد چون نیمه کاره میشود لطفشان متشکرم

  • ایرانی ارسالی در

    درد دل بازنشسته ها را گفتید اصلا ۲ میلیون و ۳ میلیون جوابگو هزینه ها نیست متاسفانه نمیخواهند بفهمند

  • حسین ارسالی در

    چقدر دروغ چقدر کلک بسه دیگه خودتون هم میتونید با این مبلغ سر کنید صدقه میدید به این آدمهای بدبخت به کی باید شکایت کنیم که یکی از دیگری بدتر نباشه

  • کارگربازنشسته‌ایرانی ارسالی در

    سلام
    آقایان،وخانمهائی‌که‌درسایت‌جی‌پلاس‌کار
    میکنید‌شما‌را‌به‌امام‌حسین(ع)وتمام‌مقدسات
    عالم‌بیائید‌عرض‌من‌حقیر‌را‌بصورت‌ناشناس
    یعنی‌کسی‌نداند‌شما‌خبر‌نگار‌هستید‌ودر‌
    رسانه‌کار‌میکنید
    آمار‌بگیرید‌ومقایسه‌کنیدمیزان‌افزایش‌حقوق
    کارگران‌باز‌نشسته‌وبازنشستگان‌وکارمندان
    تامین‌اجتماعی‌را‌آنوقت‌پی‌خواهید‌برد‌که
    این‌نامردهای‌حرام‌خور‌چه‌بر‌سر‌کارگران‌و
    بازنشستگان‌کارگری‌آورده‌ومی‌آورند
    اولاً‌کارمندان‌تامین‌اجتماعی‌خودرا‌جزو
    مشاغل‌کارگری‌نمیدانند‌با‌این‌که‌سازمان‌با
    پول‌کارگران‌‌وبیمه‌شدگان‌کارگری‌ارتزاق
    میکند‌آنها‌کانون‌جدا‌گانه‌دارند‌خوب‌مگر
    آنهائیکه‌حق‌ببمه‌کارگری‌پرداخت‌کرده‌ومیکنند
    همه‌درمحیط‌‌کارِخود‌کارگر‌بودند‌کارمند‌نبودند؟
    هر‌زمان‌دولت‌ومجلس‌بودجه‌ای‌قرار‌دادند
    برای‌افزایش‌حقوقها‌تامی‌گویند‌بازنشسگان
    ومستمری‌بگیران‌تامین‌اجتماعی‌این‌جماعت
    به‌خود‌میگیرند‌چرا‌که‌قانون‌گذار‌ومجری
    به‌صراحت‌نامی‌از‌بازنشستگان‌ِ‌کارگری‌نبرده
    از‌بابِ‌نمونه‌سال۸۶‌که‌افزایش‌حقوق‌درنظر
    گرفته‌شد‌بودجه‌۲/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰تومانی‌را
    اول‌بین‌بازنشستگان‌تامین‌اجتماعی‌آنهم‌با
    افزایشهای‌بالای‌۳۰۰‌/۰۰۰تومان‌به‌جیب‌زدند
    بعد‌که‌اعتراض‌شد‌بین‌کارگران‌بازنشسته
    مبلغ۳۹/۱۰۰تومان‌تا۴۵/۰۰۰تومان‌درنظر
    گرفتند‌که‌اکثراً‌همان‌۳۹/۱۰۰تومان‌را‌دادند
    الان‌هم‌بازنشستگان‌تامین‌اجتماعی‌تمامشان
    بالای‌یک‌میلیون‌ودویست‌افزایش‌داشته‌اند‌ولی
    کارگران‌بازنشسته‌تعداد‌خیلی‌کمی‌۸۰۰/۰۰۰
    واکثریت‌غالب‌زیرِ۵۰۰/۰۰۰تومان‌گرفته‌اند
    محض‌رضای‌خدا‌بررسی‌کنید
    حتی‌نما‌ینگان‌مجلس‌غیر‌ازحداکثر‌۵نفر‌پی‌گیر
    معیشت‌ما‌نبوده‌ونیستند
    محجوب‌شاید‌بیش‌از‌۲۰‌سال‌نماینده‌بود
    آمار‌بگیرید‌ببینید‌برای‌کار‌گر‌وبازنشستگان
    کارگری‌چکار‌کرد؟؟؟؟شما‌را‌به‌خدا‌پیگیر‌کنید

  • م ارسالی در

    با این همسازی فقط بین حداقل بگیران و حداکثر بگیران فاصله ی بسیار زیادی ایجاد کردین و عملا بدبختی و ناتوانی در خرید را به حداقل بگیران هدیه دادین.. مرسی از عدالتی که نام بردید. دیگه ما حداقل بگیران باید تو چادر بخوابیم چون با این حقوق کرایه خونه هم نمیتونم بدیم

  • عباس حیدری ارسالی در

    من‌با‌۲۷‌سال‌پرداخت بیمه‌با‌طرح‌سخت‌وزیان‌اور‌بازنشسته‌شدم‌که‌دراین‌طرح‌حق‌بیمه من‌میشود‌۴۲‌سال‌که‌۳۵‌روز‌حقوق به‌من‌میدادن‌یعنی ۷سال‌بیمه‌من‌را‌نادیده‌گرفتن حالا هم‌امدن‌با‌طرح‌همسان‌سازی‌حق‌بیمه‌من‌را‌۲۰سال‌محاسبه کردن‌من‌کجا‌باید‌از‌این بی‌عدالتی‌شکایت‌کنم‌که‌از‌هر‌دو‌طرف‌۷سال‌بیمه‌من‌را‌عملا نادیده‌گرفتن‌چه‌فایده‌من‌الان‌چند‌بار‌مشکلم‌را‌بیان‌کردم‌ولی‌جای‌منشر‌نشده‌ایا‌اصلا کسی‌اهمیت‌میده

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا بیان این نظرات به چه دردی میخوره،زیراچیزی که عیان است چه حاجت به بیان است،فقط به مسعولینی که ساعتها وروزها وقت گرانبهایشان را تلف کردند واینقدر برای بازنشستگان تامیناجتماعی وقت گذاشتند این مبلغو به عنوان درآمد یکماهشون توجیب مبارکشون بگذارند وخرج کنند وآنوقت به عمق فاجععه وضعیت بازنشسته ها پی خواهند برد بهرحال مثنوی هفتادمن وکاغذکم،والبته آنچه به جایی نرسدفریاد است.‌

  • ناشناس ارسالی در

    تامبن اجتماعی با ترفند همسان سازی فقط میخواست مطالباتش را از دولت بگیره و همسان سازی بهانه ای بیش نبود خجالت آوره که ابعد از 5ماه از سال گذشته 250هزار تومن اضافه کرده حتی وزیر رفاه نه گفته ی خودش هم که در رسانه ملی اعلام کرده بود حقوق زیر دومیلیون و هشتصد نداریم احترام نگذاشت این بیشتر شبیه صدقه بود نه اضافه حقوق

  • م ت لبت ارسالی در

    اقای باا نسبت مدیر عامل مرد نا حساب ۲۰رو ز پیش گفتی که هیج حداقل بگیر با ۳۰سال سابقه کمتر از ۲۸۰۰ نمیگیره ادم ناحساب ۲۹۰ تومان زیاد کردید که سر جم میشه ۲۴۰۰ اخه لعنتی چرا دورخ گفتی وامید وارمان کردی ان ازاول سال که ۲۶درصد اضافه کردید اینم از همسانسازیتان مردک بستنی ۱۰۰۰تومانی را اول نصفش کر دن بعدش شد ۲۰۰۰ تومان همه جیز ۲۰۰در صد بالا رفته انوقت این حقوق

  • بهروز ارسالی در

    براساس جدولی که تامین اجتمایی اعلام کرده با پرداخت 25 سال سابقه حقوق حداقل بگیر می‌شود بیشتر از 2600000تومان ولی مبلقی که در مرداد ماه برای من وامثال من پرداخت شده کمتراز2300000هزار تومان هست اگر در محاسبه کردن اشتباه شده اعلام کنید درستش میکنید ونگرانی را بر طرف کنید

  • حسین نقره خاجا ارسالی در

    این همسان سازی نبود بلکه صدقه ای بود که پرداخت شد. ۲۵ سال سابقه پرداخت تامین اجتماعی دارم و۱۲ سال سابقه پرداخت خدمات درمانی(کشوری) کل حقوقم با افزایش همسان سازی شده ۲۴۰۰ شده درست خواندید دومیلیون چهارصد کل دریافتی من است برای همین میگویم صدقه دادین باشد تا صبح دولتت بدمد

  • صبورنیا ارسالی در

    سلام حقوق بنده که یک زن سرپرست خانواده هستم با ده سال ونیم سابقه که همسرم از کار افتاده شده بود ولی کسی بدادش نرسید تا فوت شد نتونست بیمه پرداخت کنه کسی به حرفش اهمیت نمیداد حالا بعد از ۱۲سال باحقوق کم خونه اجاره ای خرج بچه هام با این شرایط تورم گرونی باید ۲۵۰ تومن اضاف کنید اخه خودتون فکر نکردید من و امثال من باید چه خاکی تو سرشون کنن با ۶۱سال سن کجا برم سرکار خواهشمندم ریس تامین اجتماعی کل اگر یکسان سازی هست برای همه انجامش بدین حالا چه ده سال چه سی سال اخر بازنشست شدیم لطفا فکر همه باشید ممنون

  • معصومه گلبانگی ارسالی در

    با سلام آیا مگر قرار نبود در طرح همسان سازی کسانی که ۳۰ سال سابقه دارند کمتر از ۲۸۰۰ دریافتی نداشته باشند پس چرا دولت به وعده هایی که داده عمل نمیکنه؟ من همسرم ده سال کارمند مسکن شهر سازی بود ۲۰ سال اتوبوسرانی درون شهری تازه حقوق مان بعد همسان سازی ۲۴۰۰ واریز کردن آیا این عادلانه است

  • مهیار اذعانی ارسالی در

    سلام با این روش همسان سازی اولا در حق بازنشستگان مشاغل سخت وزیان اور ظلم شده دوم اینکه فاصله وتبعیض طبقاتی نمایان تر شده است در مورد کارهای سخت وزیان اور قانون تصریح دارد که حقوق ومزایای انها سی روزه حساب شود که این قانون مراعات نشده ماکه هم بیمه زیادتری دادیم هم سلامتیمان به خطر افتاد

  • ملوک ارسالی در

    واقعا که با۲ میلیون تومان چه میشه کردجناب آقا روحانی گرانی؛ تورم ؛ مستاجر مستمری بگیرسرپرست خانواده هزاردفعه گفتم نوشتم هیچ تاثیری ندارند باور بفرمایید باسن ۶۸ سالگی کار میکنم ولی انقدراجناس گران شده نمیدونم باید چه کنم میشه بدون التماس و خواهش کمک کنید

  • احمدکریمی mis ارسالی در

    سلام والله خجالت براشما عروسیه کجای این همسان سازیه چرا اینقدربادروف توقع خانواده هامون بالا بردین به خدا شما بی انصافید بادروغ هرروز تواخبار وروزنامه همسان سازی همسان سازی آخرش 150تومان به حقوق من اضافه شده بخوره توسرتون

  • محمدنقی چ ارسالی در

    من راننده هستم با ۲۵سال بازنشته شدم ۹۹ هزار اضافه کردن همکار من با۲۲سا ل
    سابقه ۳۵۰ هزار اضافه کردن این چه عدالتی ایست که رعایت شده آقایان میگن ملاک پرداخت حق بیمه است به کسی که بیشتر حق بیمه پرداخت کرده ۹۹ هزار
    وکسی پرداختی کم داشته ۳۵۰ هزار اضافه کردن

  • .حسن ارسالی در

    اقای سالاری ضریبی هم به مدرک قایل شوید براساس سال اخذ مدرک راننده بیسواد نباید با افراد دیپلم به بالا یکسان حقوق دریافت نماید مخصوصا درحداقل بگیران اینطوری ارزشی برای تحصیلات هم قایل شدید وعدالت بهتر اجرا میشود درضمن حق مسکن وبن کمتر ازپیشنهاد شما واریز شد۱۰۰تومان دراخر ا ز شما برای چندمین بار تشکر میکنم پایدار باشید

  • عباس عرفانی ارسالی در

    اصلا اون جوری که تو بوق کرنا گفتند دروغ بو اعمال نشد

  • بهرام نظری ارسالی در

    از من بابت 10 سال سخت و زیان آور مبلغ 45 میلیون تومان پول گرفتن چرا در همسان سازی محاسبه نشده؟ آخه باید ی فرقی بین کسی که سی سال کار سخت و زیان آور داشته و حق بیمه بیشتری هم داده با کسی که کار عادی داشته باشه

  • مهدی کحمدی ارسالی در

    چرا ما از کار تفتادگان بقول خودتون جزیی را حتی یک هزتر تومانداضافه نگردین کنپیک چشمم کور شده حین کار واچن چشم‌ضعف بینایی نزدیک‌ به ۴پاره هیچ جا بهم کار نمیدن هنوز ۵۰۰تومان حقوق هم نمیگیرم جواب زن وبچم را کی میده

  • علی ارسالی در

    جمع کنین صدقه دادن فقط ۳۵۰هزار رو حقوق گذاشتن شما اگه بودجه هم نمیگرفتین میتوتستین همینقدر افزایش دهید نهذاینکه ۳۲هزار میلیارد بگیرید بعد ۲۰۰یا۳۰۰بزارید روش خجالت بکشید خاک تو سرتون

  • بهرام نظری ارسالی در

    38 سال سابقه دارم 600 هزار تومان؟؟؟؟؟؟؟ دقت کنید به کسانی که متوسط بگیر هستن 44 درصد اضافه شده اونوقت کسانی که حداکثر بگیرن 48 درصد اضافه حقوق داشتن تا قبل از فروردین اختلاف حداقل بگیر با حداکثر بگیر 7 میلیون بوده بعد از افزایش و همسان‌سازی اختلاف 10 میلیون تومان شده فکر کنم ی آدم احمق توی تامین اجتماعی سکان را در دست گرفته آخه وقتی میگه 15 درصد افزایش برای سایر سطوح من که 3 میلیون میگیرم 400 تومان افزایش و کسی که 10 میلیون می‌گرفته یک میلیون و پانصد هزار تومان افزایش داره این عدالته؟؟ مگه

  • ناشناس ارسالی در

    این چه همسان سازی ای ست؟ حقوق من ۳۲۰ هزار تومان افزایش یافته، مگر مطرح نشد که حداقل حقوق دو میلیون و هشتصد هزار تومان می شود؟ چرا به گفته هاتون عمل نمی کنید؟ خدا ازتون نگذره

  • محمدنقی چایی ارسالی در

    سلام بنده راننده با۲۵ سال بازنشته شدم ۹۹ هزار اضافه شد ه همکارم با ۲۲سال بازنشته شد ۳۵۰ هزار اضافه ‌کردن آیا مسولین محترم سازمان این عدالت میگن
    رعایت شده

  • محمدعلی فرشباف ارسالی در

    چرا درک نمیکنند با افتضاح صدقه سازی وتبعیض بین بازنشستگان انان را مجبور میکنند برای احقاق حق به کف خیابان بریزند واین اخبار تغذیه وپوشش خبری را برای رسانه های معاند فراهم میسازند چرا باید کسانیکه ۳۰سال جوانی راصادقانه به این مرز وبوم خدمت کرده اند بایددر ایام پیری زیر خط فقط با ابروریزی زندگی کنند?

  • ن . م ارسالی در

    با اضافه کردن ۱۲۰ تومن کلا حقوق من شده ۷۵۵ هزار تومن این بود همسان سازی . من یک زن سرپرست هستم با یه دختر دانشجو . خوب با این چیزها سر مردم و گرم کردید

  • سلیمانی ارسالی در

    شما حیا نمی‌کنید ۴۰۰ تومن اضافه کرده اید. کارگر ساختمانی روزی۳۰۰هزار تومن میگیرد.»

  • ناشناس ارسالی در

    همه مسعولان تامین اجتماعی رو باید از سمتشون کنار بذاریم. ای مسعولان بدرد هیچکاری نمیخورن. با سکوت کارگران تامین اجتماعی و بازنشسته ها دارن سو استفاده میکنن

  • سید ارسالی در

    «یکی بهمون بگه کجا باید شکایتمون رو ببریم؟ این متناسب سازی فقط پول دو کیلو گوشت میشه. پس کرایه خونه و ایاب و ذهاب و پوشاک و درمان و …رو چه کنیم؟»

  • سید حسین طباطبایی ارسالی در

    آخه این شد همسان‌سازی حقوق‌های پایین را بالا ببرید آن‌هایی که حقوق بالا دارن بازم بالا میبرین به داد حقوق‌های پایین برسین.»«چقدراخه بی احترامی به بازنشسته ۲۱۰هزارتومن همسان سازی بعد این همه وقت؟»
    تو را به امام حسین به داد بازنشستگان تامین اجتماعی برسید

  • سید محمد طباطبایی ارسالی در

    چرا باید افزایش همسان‌سازی و مزایای مزدی از مردادماه اعمال شود و چرا این مبالغ ناچیز است در حالی که قرار بود مبلغ ۸۰۰ هزارتومان به حقوق تمام بازنشستگان اضافه شود.. به گفته‌ی این بازنشستگان، اولا چرا باید بازنشستگان کشوری و لشگری از ابتدای سال مشمول کف ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی شوند، اما برای بازنشستگان تامین اجتماعی قرار است از مردادماه این کف برقرار شود.
    تو را به امام حسین به داد بازنشستگان تامین اجتماعی برسید

  • مجید پ ارسالی در

    جنابآقای سالری بیخودتظاهرنکن همدردمستمری بگیران هستی واقعااگه به فکرمستمری بگیران هستی فکراساسی بکن که هم خداوهم مردم راضی باشن

  • ناهیدنادی ارسالی در

    من ۱۶سال سابقه بیمه دارم با۹۰۰ت حقوق وهمسان سازی ۲۰۰ت اضافه شده بعدازاین همه جلسه فقط ۲۰۰ت درصورتی که حقوقهای بالا ۱۸۰۰ت اضافه شده

  • ابراهیم ارسالی در

    شما را بخدا و تمام مقدسات سوگند میدهم با روح و روان بازنشسته بدبخت مفلوک بازی نکنید گناه دارند بعداز ده سال انتظار و پنج ماه چشن و شادمانی این چه همسان سازی بود اقلا برای قول خودتان ارزش قائل شوید بخدا قسم اگر از اول میرفتید توان ما همین سیصد چهار صد تومان است هیچکس ناراحت نمی شد جدول اعلام کردید مردم گفتند بازهم خوبه به اون هم عمل نکردید.بخدا دیگه خسته شدیم از بی عدالتی از دروغگویی و وعده های تو خالی خدایا مرگ مارا برسان..

  • ناشناس ارسالی در

    اینهمه فریاد میزدند متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همش همین بود.اقایون مسول شما خودتون با ماهی ۲ یا ۳ میتونید زندگی کنید

  • ناشناس ارسالی در

    با این کلاه برداری حرفی برای گفتن نیست=

  • بازنشسته بیچاره تامین اجتماعی ارسالی در

    خجالت بکشید بیست و یک سال تو بد ترین شرایط کار کردم یه گوشم نمیشه یه چشمم ضعیف شده عمل هم کردم خوب نشد زانو هام قوس برداشته راه نمیتونم برم با سن ۴۸ سال ۳۶ میلیون برای این ده سال دادم حالا برید؟ اونی که ۳۵ سال کار کرد هنوز داره کار میکنه خیلی سالم تر از من هم هست یک نمونش خودم سراغ دارم حقوقش بالای سیزده میلیون تومان اونوقت دومیلیون دوباره انداختید رو حقوقش این همسان سازی بود یا پولدار کردن پول دارا واقعیات خدا ازتون نگذره

  • ناشناس ارسالی در

    اگرمدیران تامین اجتماعی ووزارت کارهمسان سازی کردندباکدام حقوق مقایسه واعمال کردند؟؟اگرهمسان سازی میکنندباحقوق خودشان همسان سازی کنندوحداقل رااعمال کنند.

  • اسکندری سنندج ارسالی در

    ۳۰سال وچندماه پول بیم بهنام کارمند جهاد پرداخت کردم ششصد تومان اضافه سده این کجا همسانسازی است همکارمن بازنشسته کشوری است سالگذشته امیلیون برایش اضافه شده امسالهم قراره مهرماه همسانسازی برایشان اجرا شود مگرما زمان اشتغال همکارنبودیم این تبعیض راکی جواب میدهد.

  • یک از کار افتاده کلی ارسالی در

    لطفا اعلام کنید مستمری از کار افتادگان کی با سوابق پرداخت محاسبه شده که اینبار به استناد آن افزایش مستمری اعمال شده سوابق بیمه برای بازنشسته گی لحاظ می شود و طبق قانون ۹۶ و ۱۱۱ سابقه بیمه ای در اعمال مستمری از کار افتادن لحاظ نمی شود. . از کی فرع بر اصل توفیق دارد . فرع باید تابعی از اصل مستمری باشد.

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام. آخه حقوق دو میلیون و هشتصد برا یک بازنشسته که سی سال خدمت کرده همسر و فرزند وعروس و داماد و نوه هم داره باید از حقوق یک کارگر صفر سال سابقه هم کمتر باشه. به خدا انصاف نیست بعداز اینهمه سال خدمت با اینهمه مخارج سنگین با این همه عائله دولت اصلا یک فکر اساسی نمیکنه فقط به فکر رده بالاها است. خدا ازتون نگذره. آه و نفرین بدی برا خودتون خریدین. واگذارتون بخدا

  • بهرام صادقی ارسالی در

    بنده مرتبا به اخبار سازمان نگاه میکردم کلا دروغ از اب در آمد سازمان تامین اجتماعی سالهاست که دروغگویی و مردم فریبی
    را پیشه خود ساخته است اگر آقای مصطفی سالاری راست می
    گوید بخاطر معیشت بد مستمری بگیران از سمت خود استعفا
    دهد این بهترین خدمت ایشان به خانواده چند میلیونی بازنشستگان
    خواهد بود اخه مگر می شود با این حقوقهای در برابر هزینه های
    کمر شکن دوام آورد آن جدول اعلامی حقوقی کجا و این افزایش
    دروغگوی کجا آخه تاکی تاکی تاکی بازنشستگان قربانی سیاستهای
    غلط مسئولین تامین اجتماعی. بشوند نه وجدان نه شرف نه احساس
    مسئولیت آخه شما تابع کدامین قانون موجود دنیا قرار دارید نه از
    خدا می ترسید نه از وجدان بشریت می ترسید نه قانون و فایده
    حالیتونه دیگر چه بنویسم به کی بنویسم اصلا چرا بنویسم مگر
    گوریده نمی بینید که چندین میلیون انسان دارند خفه می شوند
    بترسید از خدا بترسید از خدا اینقدر با شرف و شعور مردم ستم دیده
    بازی نکنید انصاف داشته باشید

  • کارمند بازنشسته تامین اجتماعی ارسالی در

    همسان سازی یعنی متناسب با کسی که شاغل است با سابقه و تحصیلات یک مقدار کمتر حقوق را تنظیم کنند نه سهمی هر چه دلت خواست اضافه کنی آخه چه انتظاری داری این پولی که از دولت گرفتن کفاف مخارج خودشونو نمیکنه خدا نیامرزدشان

  • حجت اله غفاری صادق ارسالی در

    سلام.باید بگویم که من 34 سال سابقه با سخت زیان اوردارم بات سالهای که سخت وزیان اور که داشتیم سازمان پول این سالها را به اضافه 4%کامل ویکجا گرفته که الان از خودش قانون درمیاره وازطرفی دوست من 5میلیون700حقوقش بوده 1میلیون200هم به اون اضافه شده اونم با30سال سابقه من با34سال سابقه 360تومان اضافه شده چرا بر چه مبنایی حساب میکنند

  • زن سرپرست خانوار ارسالی در

    آقایان مسولینی که میگید همسان سازی. ..اصلا میدونید همسان سازی یعنی چی؟ ؟به نظر شما درسته حقوق یه نفر بشه 9 میلیون یه نفر 7 میلیون یه نفر 2 میلیون آخه اینم شد همسان سازی. ..بابا حیا کنید بسه دیگه اینهمه دروغ و دزدی. .بابا کم مارو پیش بچه هامون شرمنده و خجالت زده بکنید

  • ناشناس ارسالی در

    اگر صحبت نکنید در مورد افزایش حقوق کارگران بهتر نیست مسئولین فقط حقوق نجومي بگیرید وجدان راحتی داشته‌ باشید مدیران محترم تامین اجتماعی و...

  • فرشته نوروزی ارسالی در

    اینقدر تو بوق و کرنا کردن و گفتن که فلان میشه
    چه چه چه ......
    ۲۵۰ در همسان سازی واسه من اضافه شده .
    اخه اینهمه پول رو چطوری خرج کنم.هرچی هم فک میکنم می بینم بازم خیلی زیاده ....
    تو خرج کردنش میمونم.
    خدا بهتون عوض بده

  • ناشناس ارسالی در

    خدایا قسم میدم به این ماه که جوابتان بده

  • علی عنبرزاده ارسالی در

    سلام من از کار افتاده سال 88هستم چهار فرزند دارم یعنی یه خانواده شش نفره دوددویست شده حالا اگه فقط خانواده را بخوام بیمه تکمیلی بازنشستگان کنم باید زیر دوتومان دربافتی باشه خدایش نزدیک به هشتصد تومان خرج پوشاک وشیر بجه شیرخوار میشه بقیه باید سنگ بخوریم در چوار عدالت حکومت اسلامی

  • سجاد جوانردی ارسالی در

    بخدا قسم ظلم‌

  • امیریان ارسالی در

    دقیقا درسته به بازنشستگان مشاغل سخت مثل پرستاران کاملا ظلم شده. ده سال رو برای همسان سازی ما دور زدند. ۷۰۰ تومن حق معیشت و مسکن رو هم با سرو صدا وعده دادند ولی تا این لحظه که عملی نشده و دیگه حرفش رو هم نمیزنند. لطفا اصلاحش کنید خسته شدیم دیگه . در دیزی بازه.....۳۲ هزار میلیارد تومن داره صرف چی میشه پول رو که گرفتین . خدایا نجاااات

  • زهرا ارسالی در

    من 28 سال خرده ای پول بیمه دادم...و21 سال کارکرد دارم ...اما الان 2340 هزار تومن میگیرم ...ایا این انصافه. ...پس لطف کنید اسم سختی کار رو بردارید .....

  • حسن ارسالی در

    همسان سازی نشد به قول خودشان متناسب سازی شدکه حقوقهای بالا بیشتربشودوبازسرحداقل بگیران بی کلاه ماند

  • محمد مستعمره بگیر ارسالی در

    باید حقوق زیر۲۵سال تجدید نظر بشه افزایش ۲۰درصد واقعا ظلمه

  • ملیحه تاکی ارسالی در

    همسر من با ۳۳ سال و ۴ ماه پرداختی حق بیمه واریز مرداد ماه ۲ میلیون ۷۵۰ هزار تومن بوده واقعا این انصافه چرا مگه میخایند صدقه به بازنشسته بدیند این پولی که الان داریند به بازنشسته میدیند سالهای خیلی دور از همون بازنشسته گرفتید در واقع شما امانت دار بودیند که واقعا در این ازمون هم روسیاه از اب در امدیند ما بازنشسته ها فقط شما را به خدا و وجدان نداشتتان واگذارتون میکنیم

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام این همه گفتند خبرخوش برای بازنشسته ها ۲۸۸۰۰۰تومان حقوق منا زیاد کردند شده۲۵۸۰۰۰۰تومان ۱۷سال سابقه داشتم که ازکارافتاده کلی شدم من بااین حقوق نمی توانم شکم بچه هایم را سیر کنم هیچ کار دیگه ای هم ازدستم برنمیاد چرا به داد ازکارافتاده ها نمیرسید ؟

  • ناشناس ارسالی در

    من از کار افتاده ام با ۱۴سال سابقه. مگه کار افتادهها ۳۰سال نباید حساب بشه چرا همون ۱۴سال محاسبه کرده اید ۲۳۰۰

  • جاویدی ارسالی در

    شمار، بخد خودتون بزارین بجای این مستمربگیری که تقریبا 22سال کار کرد راننده اتوبوسرانی ‌شهری بود بعد ناراحتط اعصاب روان گرفته وسابقه بستری در بیمارستان یاتیمارستان دارد با حداقل حقوق اجاره خونه بچه دم بخت ومحصل چکارکنه ازکاافتاده صد درصد هست

  • ناشناس ارسالی در

    کارگر همیشه ته صفه .خانمهای خود سرپرست ویا سرپرست خانوار با این چندرغاز چکار کنن؟!!!

  • ناشناس ارسالی در

    همسان سازی غیرقابل قبول وشرم اور. با15سال سابقه فقط1میلیون و200 بحسابم واریزشده. چه دردی از مادوامیشه. تاکی صبوری و تحمل؟

  • محسن ارسالی در

    واققا‌شما‌باید‌خجالت‌بکشیدمگر‌قانون‌سخت‌وزیان‌اورشما‌خودتان‌تصویب‌نکردید‌مگر‌واسه‌ده‌سال‌ازمابیمه‌‌کسر‌نکردید چرا‌الان‌اجرا‌نمیکنید‌اگر‌سخت‌وزیان‌اور‌اجرا‌نمیکنید‌‌پول‌ده‌سال‌بیمه‌ما‌را‌برگرادید

  • احمدعبادی ارسالی در

    انهای که پانزده سال حدقل حقوق می گرفتند باید همه را یک سان اضافه می کردید

  • ناشناس ارسالی در

    به نظر بنده بدونی کار شناسی همسان سازی انجام شده

  • ناشناس ارسالی در

    سلام شمارا بخدا یک کمکی به ایسارگران جبهه شود خدانگهدار

  • ناشناس ارسالی در

    حقوق های پایینی و میانگین بیست در صد و پانزده درصد افزایش داشتند و سر و ته اش را هم آوردید به اسم همسان سازی . چند ماه هم هست خودتان را کشتید و فقط تبلیغ و عوام فریبی .

  • حسین ارسالی در

    فقط 240 هزار اضافه کردن تو این گرونی .پول ی گونی برنج روغن زورکی میشه خرید .لطفا رسیدگی کنید بداد مردم برسید

  • یه بازنشسته تامین ارسالی در

    یه مرد تو این مملکت پیدا نمیشه به داد ما برسه؟؟؟ بابا ما مسئول تورم و گرونی نیستیم ولی تاوانش رو ما داریم پس میدیم!!! بالابگیرها که داشتن راحت زندگی میکردن ما داشتیم میسوختیم بیشتر سوزوندید!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    کدوم همسان سازی باید می گفتن کم سازی با بیست و پنج سال سابقه دومیلیونو سیصد ریختن برامون ولی آنهایی که چهار میلیون می گرفتن بیشتر از شش میلیون می گیرن این کجاش هم سان سازی خدا نابود تون بکند که مارا گدا حساب میکنید

  • غفاری ارسالی در

    بابا خجالت بکشین مگه کارگرای بیچاره یا مشاغل ازاد کمتر از دولتیهای بی خاصیت زحمت میکشن پشت میز میشینن کار کسی رو هم راه نمیاندازن اما باید ۴۰۵ تومن بگیرن ولی تامین اجتماعی یه مشت قشر زحمت کشی باید ۲ تومن بگیرن خجالت نمیکشین شماها. شکمهای شما سیره واستون خیالی هم نیست ماها چی به روزمون میاد.

  • ناشناس ارسالی در

    کسی که بیست سال ازجوانی و عمرشو کارسخت و زیان آور داشته و قانون هم ۲۰ سال را سی سال سابقه حساب کرده و حقوق ۳۰سال سابقه بیمه می گیره اینجا چرا باید بیست سال حساب بشه.بخداقسم بخدا قسم همسر من کارگرسنگ بری بوده بخدا ۵ مهره کمرش داغونه ی شب تا صبح راحت نمیخوابه تورو خدابا عدالت و انصاف تصمیم بگیرید

  • ناشناس ارسالی در

    این چههمسان سازی هست که اونی که حقوق ۵ یا۶ ملیونی میگرفت حقوقش ۱۰ تا شده وکارگربد بخت ۴۰۰ هزاراضافه شده شما باید کسی که حقوقش بالاس اضافه نکنید وبه کارگربدبخت بیشتراضافه کنید که نزدیک به حقوقی بشه که زیادمیگرفتن

  • نصرالله نجفی اذ ارسالی در

    از نظر قانون کارهای سخت وزیان آور جزو سابقه کار است اکر جوز سابقه نبود بازنشست میکردن من عمری پای کوره کار کردم با تمام اون سختی هایش حالا آقای سالاری میگه شما طرح بدید قانون طرح داده کارهای َسخ را ت

  • عباس ارسالی در

    این نظرها مگر فایده ای دارد اینها پول خودمان را بعنوان صدقه به خودمان میدهند حقوقهای بالا کناه دارند چون بیشتر میگرفتند باید بیشتر بگیرند آن کسی که حقوقش کم است آن موقع حقوقش را ضایع کردن الان هم حقشان ضایع میگردد تا بوده همین بوده هیچ کاریش نمیشود کرد . کارگر بازنشسته را همه حقشان را خوردن حالا هم همینطور است الان هم حرف میزنیم باز افزایش شامل حقوق بالا ها میشود. وسلام

  • هوشیار ارسالی در

    من با۳۰سال سابقه وبادریافتی سال۹۸که مبلغ۱میلیون۶۹۰هزارتومان میگرفتم که بایستی۲میلیون۸۰۰تومان میشدالان۲میلیون۶۵۰تومان شده پس کجااین همسان سازی شده۲میلیون۸۰۰تومان نرسیده

  • ناشناس ارسالی در

    کجا باید بریم شکایت کنیم

  • رسول یوسف زاده ارسالی در



    ,بنده مستمر بگیر حداقل هستم تمام حرفهای که آقایان رییس جمهور وزیر کار نوبخت ورییس بیمه و معاونین حرفهای این آقایون در مدت این پنج ماه بچینگ کنار هم ملت قظاوت کند ببینید از گفته های این آقایان یک پنجم ذرعایت شده پنج ماه بازنشسته راس کار گذاشتن هزار رقم الکی دلسوزی ووعده سرخرمن وامیدواری اینهم عاید کارشون چهل سال ملت طبقه مستعظفو با وعده امروز فردا کردن آخرش هم حق خودمان را هم ناقص میدهند ومنت هم میگذارند اینکار از جیب خودشان صدقه میدم خدا کسانی را که حق ما حق می کند و عدالت را اجرا نمی کند انشالله هم این دنیا وهم آن دنیا به عذاب شدید گرفتار بشه

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام به خدا شرم آو ره یه رو زی آه و ناله ما بد بخت ها یقه تون رو می گیره آقایون که امروز مسئول هستید همیشه پشت این میز ها و سمت ها نیستید آخی وجدان تون کجاست با این گرانی و بدبختی هشتصد هزار تومان پوله که بابت ده سال به ما پرداخت می کنید بازم خدا پدر آقای احمدی نژاد رو بیامرزه که به همه حداقل حقوق رو داد شما مگه از جیب تون می خواهید بدیت انشا اله به عذ اب الهی گرفتار بشه اون هائی که درد مردم رو نا دیده می گیرن و فکر خودشون هستند

  • ساسان حدادنسب ارسالی در

    کلمه همسان سازی مسقیما به نوع شغل بر میگردد یعنی من که حسابدار بوده ام طبعا بایستی دریافتی ام همسان حسابدار فعلی باشد وبنده با سی سال وهفت ماه سابقه و باحکم سرپرست حسابداری وقت برایم ترتیبی داده ان فیکس ۲۸۰۰میگیرم تازه فقط مرداد ماه اعمال شده.
    من بدلیل msحاد ودارابودن گواهی از کار افتاده مطلق کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی موجود در پرونده ام وهمچنین ناشنوا بودن خیلی در حقم ظلم شده.رسیدگی فرمایید.«۱۰۰۱۸۱۵۵۳۸ شماره مستمری» با سپاس

  • ناشناس ارسالی در

    خانم حیدری آقای شریعتمداری آقای سالاری همانطور که ماده96 و 76 قانون تامین اجتماعی را نادیده گرفته و با قانون من در آوردی پایه 150 هزارتومان که معلوم نیست از کجا آوردید حق ما بازنشستگان تامین اجتماعی و مشاغل سخت و زیان آور را پایمال کردید در این شب عزیز محرم شما را به امام حسین حواله میکنم.
    چون 25 مرداد که جلو تامین اجتماعی تجمع کردیم به ما گفتن اخلال گر در نظام.در حالی که ما برای مطالبه حق خود آمده بودیم. پس ما جز خدا و امام حسین که سرش را بخاطر حق خواهی داد کسی را نداریم.شما را به خدا و امام حسین حواله میکنیم.

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام این همسانسازی درست نبوده و نمیدانیم این همسانسازی را چه کسانی با این اعداد دلخواه خودشان به مردم اعمال کردند و در آخر خودشان راضی هستند من با ۳۲ سال سابقه دو میلیون و هفصد برای من تعیین کردند و در آخر می گویند که حقوق ما را دو میلیون و هشصد دادند واقعا که

  • ناشناس ارسالی در

    دولت وظیفه دارد حقوق بازنشستگان راباتوجه به شرایط تورم جامعه افزایش دهد

  • BomB ارسالی در

    دروغگو های خیانتکار،بعد از ۳۱ سال سابقه کاری ۴۰۰ هزارتومان داده

  • رضامشیری ارسالی در

    بعد از از ۲۰ سال سابقه بیمه پردازی دچار بیماری سرطان شدم از کار افتاده شدم این ماه طی دو مرحله جدا جدا به حسابم مبلغ واریز شد مجموعه دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خدا وکیلی با دو میلیون و سیصد من خرج زندگیمو بدم یا پول دارو و درمانم رو؟

  • مهدی محمدی ارسالی در

    سلام باسختی کار بازنشسته شدم و28سال سابقه دارم 600تومان اضافه شده حق مسکن هفتاد هزار تومان است وکمک معیشت هم شصت هزار تومان با این دورقم باید به حال خود گریست برای کسانی که حقوق بیشتری می‌گیرند خوب هست ولی این اسمو باید تعقیربدن ممنون

  • سعیدی ارسالی در

    اخه یکبار فرمول همسان سازی را منتشر کنید تا همه ما بازنشستگان تکلیفورد خود را بدانیم چون دریافتی ها با گفته های مدیگران مربوطه سنخیر ندارد

  • منوچهر‌ش ارسالی در

    همه‌پول‌مودت‌کار‌کارخانه‌نساجی‌با۲۵سال‌سحتی‌کار‌حق‌کجاست‌تو‌بگو‌امام‌حسین‌جانم‌به‌فدات

  • دنیای دروغ ارسالی در

    همش وعده های دروغ خدا ازتون نگذره که فقط دل مردم وخوش میکنین

  • زارعی ارسالی در

    سی سال بیمه پرداخت کردم هنوز زیردوملیون میگیرم بیست و یک سال باحداکٹر حقوق بیمه دادم باتعییر شغل شدم حداقل این عدالته بعد هم مشکل یکسان سازی مخالفت شورای سرمایه داری نه دولت ومجلس

  • jh ارسالی در

    اخه یک حقوق مستمری بین دو خواهر تقسیم شده چقدره شما بااین مبلغ چیکار می تونین بکنین یکدفعه بگین سربازانی بگیرین اینهمه شعار دادین مرداد چیشد خبری نبو این بوق وکرنا رو برای چی مینویسین بسته بخدا دیگه کشش ندارم مهی ۱۳۳۰ تومن حق وقت ۱۰۰۰۰ نش پول دراومده با ۳۰۰ت چیکار میشه کرد

  • صادق پریدار ارسالی در

    سلام کدام نامرد بود که گفت حداقل بگیران تامین اجتماعی زیر دو میلیون و هشتصد هزار تومان دریافت نخواهند گرفت؟در ضمن کسیکه دچار از کار افتادگی کلی میشود و توان کار ندارد حقوقش چگونه محاسبه می شود؟

  • زهرا ایمنی ارسالی در

    واقعلا این انصاف که یک خانم بی سرپرست یه خقوق یک ملیون و ششصدی داشتم بک ملیون و ۶۰ هزارتومنش زیر قسطه شما من راهنمایی کنید با این تورم چطوری زندگی کنم سنم هم دیگر توانیی کار نداره شما بزرگواردن بگوید چه خاکی بر سرمون بکنیم الله برکتالا

  • عبدالمجید فتحی ارسالی در

    آقای مدیرعامل اگر راست میگویید وشما هم اعتراض می‌کردید حال برای نشان دادن آن یا سخت پیگیر باشید این تبعیض حداقل برداشته شود واگر نمیتوانید استعفادهید

  • امیر حیدری ارسالی در

    سلام این صحبت ها چیه میکنید این همسان‌سازی پول 2کیلو گوشت نمیشه و غیره. اصل موضوع رو باید برخورد کرد و این بازی رو تمومش کرد با همین کارها هر سال دارن 1ماه 1ماه اضافه می‌کنند بازی در میارند یکسال میان فروردین رو می‌کنند تو کت مردم سال بعد 2ماه سال بعد 3 و حالا رسیده به 6ماه از سال با همین بساطی که بسر مردم در آوردن هم مشغولمون کردن حواسمون به مشکلات دیگه پرت بشه هم بیایید حساب کنید از اول سال چقدر از حق و حقوق زن و بچه های بازنشستگان بالا کشیدند. آیا همین آقایون و خانم ها نبودن کشور رو از شاه گرفتن مفت و بدون زحمت اومدید شدید مسؤل. آیا همین مردم نبودن 8 سال مالشان و جانشان عزیزانشون رو فدای این نظام کردند آیا همین مردم نبودند راهپیمایی هاتون رو با هلیکوپتر فیلم برداری می‌کردید به دنیا پز می‌دادید همین ما ها نبودیم که رای دادیم افتخار می‌کردید بالای 20 میلیون رای برا رئیس جمهور ها جمع میشد واقعا این رفتار زشت و توهین آمیز با مردم نجیب و مظلوم ایران اونم با این همه کار وگذشت و فداکاری. خودتون بنشینید فکر کنید چی باید به مسولین این کشور گفت

  • بازنشسته ارسالی در

    با 28 سال سابقه فقط 300 اضافه شده خدا لعنت کنه مسوولین را با این همه منابع ملی صدقه میدن بابا حق ملت را بدهید ظلم نکنید . چرا از اول سال محاسبه نشده . ما مسلمان هستیم صهیونیست که نیستیم . مسلمان اگر همسایه اش گرسنه باشد. مسلمان نیست تظاهر می‌کند حالا برو سینه بزن

  • سیدسعید اعرجی ارسالی در

    ایا این عدالت است که بین بازنشستگان کشوری ولشکری باما بازنشستگان تامین اجتماعی فرق میگذارید هر چه برای انها در نظر گرفته میشه چرا برای بازنشستگان تامین اجتماعی عمل نمیکنید شما را قسم به مقدسات کمی شرم کنید و فرموده رهبر بزرگوارمان را در رسیدگی به بازنشستگان تامین اجتماعی ومحرومین جامعه سر لوحه کار خود قرار دهید

  • ناشناس ارسالی در

    سلام واقعا این همسان‌سازی نبود یه جور صدقه بود اخه 240 تو این تورم چکار میتونه بکنه یه بازمانده با 3 فرزند چطور زندگی کنه مرگ همسرم که دست خودش نبود شما رو به خدا تجدید نظر کنین این ظلم بزرگیه ما چطور زندگی کنیم

  • ناشناس ارسالی در

    همش دروِغه تآمین اجتماعی ی دزد عمر وجوانی هستن

  • ناشناس ارسالی در

    خواهش میکنم شما هم مثل امیر کویت به مردم زیاد پول بدین که گرسنه ومریض نباشن از حقوق نمایندگان مجلس وریس و روسا کم کنید تا همسان سازی معنا پیدا کند به داد مردم برسید ماهیانه کارتهای اعتباری تا سقف ۲میلیون به همه بدهید که به طور رایگان خوراکی خرید کنند ما سرماییه ملی داریم

  • ناشناس ارسالی در

    من با ده سال سابقه حقوقم با همسان سازی تازه شده 800 تومان این از عدالت هست

  • ناشناس ارسالی در

    این همسان سازی نیست واقعا صدقعه است شوهرم با ۶۶ سال سن پانزده سال سابقه الان با هممسان سازی ۹۰۰ حقوق میگیره خودتون بگید چطور زندگی کنیم باداشتن بچه کوچک به خدا از حق ماها دزدی نکنید لعنتی ها لعنت به کسی که خدا رو نمیشناسد

  • ناشناس ارسالی در

    به ولا انصاف نیست چطور میشه با این حقوق کم هم خورد هم پوشید هم مدرسه رفت هم ازدواج کرد هم خرج دوا دکتر رو هزار کوفت و مصیبت دیگه رو داد کجاش دولت تدبیر کجاست عدل علی اگر علی اینجوری بود من دیگه حرفی ندارم

  • زارعی م ارسالی در

    دست شما درد نکنه ممنون

  • میرغلامعلی خشکنابی ارسالی در

    با سلام خسته نباشید. جملات بی معنی همچون صدقه ویا امثال این
    جملات معنی نداشته ونخواهد داشته. هثل صفعه سربالاست. باید
    در هر کلمه و کلمه فکر باید کرد. 3 میلیون تومان و2800 تومان هم
    بله مشکلات را رفع رجوع نمی کند بیایید کنار مشکل باشیم نه روبرویش هر چه تعریف وتمجید امرمعاش نمی شود. تورم تنها و بزرگ
    تر بازار. بیماری کرونا ودیگر مشکلات دولت بر رویی شانه ههای دولت
    را کمر شکن کرده. من خودم مستمر بگیرم. هفتاد وتا به حال دومیلیون
    دویست ومجددا 266 هزار اضافه شده ولی بازهم مثل دیروز واز
    پریروز وروزههای گذشته هست. 64 سال از سنم گذشته ولی بالایی
    سرم واز خودم سر پناههی ندارم. با مزد کارگری در سال 1366 تا بحال. خرده پنیر وتا بحال هم به دنبال خرده پنیریم. پس 3 یا 4
    میلیون تومان سودش به جیب دلالان بازار ست بس. سه اولاد پسر
    به جامعه رفتند ماهی گرفتتندن به همگیشان یاددم ماهی نخورندن
    بلکه یاد گرفتتند به اولادههایشان ماهی گرفتند را فراموش نکنند

  • یک ایرانی ارسالی در

    داریم از گرسنگی میگیریم ا

  • علیرضا نشاط ارسالی در

    من با سی سال پرداخت بیمه طبق حکم سازمان بازنشست شدم ۲۳۰۰ محاسبه کردند بدون همسانسازی برای لشگری و کشوری وتامین اجتماعی مجلس محترم ۲۸۰۰ حداقل تعیین کرده

  • ناشناس ارسالی در

    گند زدید با این همسان‌سازی، جمع کنید بررررررررید.

  • ناشناس ارسالی در

    ازمن ۲۴۰تومن اصافه شده

  • رحیم اسماعیل پور ارسالی در

    با 32 سال سابقه پرداخت بیمه و در گروه حداکثر بگیران با دریافتی اسفند ماه 1398 بمبلغ 87909196 ریال میبایستی مطابق جدول 45 در صد حقوق اسفند 1398 از بابت ماده 96 متناسب سازی به حقوقم اضافه میشد متاسفانه کلآ 25 در صد اضافه گردیده اشتباه ناشی از چیست.

  • محمد ارسالی در

    بجای نظر سئوالی دارم. ۰ چرا تامین اجتماعی مبلغ همسان سازی 4 ماهه اول سال را از قرار ماهی 250 هزار تومان را هنوز پرداخت نکرده است.

  • خلیل الله قلی ارسالی در

    جای تاسفه که این قانون همسان سازی شامل قانون سختی کار نشده است اگر این قانوه. نباید قانون قبلی رو ندیده بگیره. هرکی زودتر از خواب بیدار میشه قانون قبلی رو لغو وخودش یه قانون بی اساس وضع میکنه.

  • م ارسالی در

    هرسال اسفند افزایش حقوق مشخص میشود امسال تیر مشخص شد بعد از سالها قرارشد همسان‌سازی کنید تا بازنشستگان تامین اجتماعی هم بتونن مثل بقیه مردم در آسایش نسبی زندگی کنند. بعد از ماه ها وعده و وعید دادن و جلسه گرفتن این هم همسان سازی که اصلا به همسان سازی شبیه نیست قراربود حقوقها کمتر از ۲۸۰۰ نباشه پس چی شد مادر من بعد از ۱۴ سال سابقه گفتن سابقش نصف حساب میشه چون مربوط به قبل از سال ۹۰ هست و پرداختیش کمه.. خو ادمای حسابی قبل ۹۰ اگه مادرم ماهی ۴۰ هزارتومان واریز می کرد ببینید سکه و دلار و تورم در چه وضعیتی بود؟ الان این مبلغ ارزش نداره اونموقع زیاد بود. الان باید ماهی ۹۰۰ بگیره با این سابقه و پرداختی؟ این همسان سازی بود؟ خودم که شوهرم ده سال پیش در سن ۲۹سالگی فوت شده و نتونسته سابقه بیمه اش رو زیاد کنه من چیکار کنم من باید ۲۲۰۰ بگیرم با این همه گرونی و تورم از کجا بیارم ماهی ۱۵۰۰ کرایه بدم با ۷۰۰ ماهی چه جوری زندگی کنم قسط وام بدم یا خورد و خوراک کنم؟

  • طاوس رنجبر ارسالی در

    باسلام حقوقی که متناسب سازی شده اصلا کفاف زندگی کردن نمی‌دهد بنده خودسرپرست خانواده هستم اماحقوق من 240 هزارتومان اضافه شده ایاشما باماهانه بادومیلیون دویست چهل میتوانیدزندگی کنید بااین مشکلات وتورم گرانی که سربه فلک کشیده لااقل خدارادرنظربگیرید مسولان زیربط

  • F.E ارسالی در

    ما حداقل بگیران قبلی وفعلی وآینده وزنان سرپرست خانوار ازین اضافه حقوق جزئی ناراضی هستیم وآن را جزو صدقه سازی میدانیم نه همسان سازی وقتی مسولین تامین اجتماعی از قشر مرفه وآفتاب ندیده باشند باید هم وضعیت ما حداقل بگیران این باشد وفقط ۲۰۰ هزار تومن اضافه شود وپشت تریبون ها افتخار کننند به صدقه سازی

  • ناشناس ارسالی در

    میگم خودتون رو کشتین با این صدقه سازی خجالت هم که نمی کشید

  • بدبخت ارسالی در

    ۲۵سال و پرداخت ۸ سال مابه التفاوت بیمه از طرف کار فرما بابت ۴ درصد...ما پول بیمه را پرداخت کرده ایم چرا تو همسان سازی محاسبه نشده چرا؟؟؟؟؟از خدا بترسید

  • ناشناس ارسالی در

    من مستمری همسر فوت شده ام را میگیرم هنوز هزار تومن هم به حقوق من اضافه نشده .. گناه من و بچه هام چیه که همسرم فوت شده با ۱۱ سال بیمه ... مستاجر ... بی پول ... هیچ همسان سازی نشده .. چرا به فکر ما نیستید .. کجا بریم به کی شکایت بکنیم .. خدا رو که قبول ندارید .. حداقل وجدان داشته باشید

  • ناشناس ارسالی در

    فقط دروغ فقط دروغ فقط درووووووووووووووووووووووووووغ بلدن بگن.چرا سه ماه مانور میدادین که هیچ بازنشسته ای با همسان سازی زیر 2800 نمیگیره؟؟؟؟این کجا همسان سازی بود حقوق پدر من با 11 سال سابقه که سال 88 بازنشسته شده تا قبل همسان سازی 934 هزار بود الان با این همسان سازی مسخره که گفتن باید 2 میلیون 400 طبق گفته خودشون میشد ولی 247 هزار تومن براش اضافه کردن که مبلغ همسان سازی 150 هزار بوده و مابقی هم حق مسکن و عائله مندی بوده که در کل شده 1 میلیون 180 هزار تومن .این بود همسان سازی که بعد از 13 سال میگفتین اجرایی شده؟؟؟32000 هزار میلیارد رو کی دزدیدددددددددددددددد.سالاری تو کی هی میای میگی با همسان سازی هیچ حداقل بگیری زیر 2800 نمیگیره چرا همش دروغ میگی هیچی که اضافه نکردین به طور میانگین برا هر بازنشسته 200 تومن اضافه کردین .الان میای میگی ما براساس سوابق اضافه کردیم پس او حرف قبلیت چی؟؟میگفتی زیر 2800 نمیگرین

  • دوست دار شما ترحمی از اهواز ارسالی در

    با سلام بنده مستمری بگیر بازنشسته مشاغل سخت وزیان آور تامین اجتماعی شعبه 5 اهواز می‌باشم با پرداخت 4 درصد که یک قانون است بازنشسته مشاغل سخت وزیان آور شدم وحقوقم در ابتدای بازنشستگی با 35 روز حقوق محاسبه شد حال بر اساس چه قانونی در همسان سازی محاسبه فقط پرداخت سنوات اصلی است پس آن 4 درصد را قبلا بدون قانونی برای بنده محاسبه کرده اید و حقوق 35 روز به بنده می‌دهید اگر قانونی است پس نتیجه میگیرم این محاسبه همسان سازی برای مستمری بگیران مشاغل سخت وزیان آور قانونی نیست لطفا قانونی جواب ما را بدهید نه احساسی

  • علی رمضانی ارسالی در

    ۳۵ساا سابقه دارم برای سخت و زیان آور ۳۶میلیون پول دادم
    حالا ۴۰۰هزار توأمان زیاد شده

  • ناشناس ارسالی در

    سلام اگر شما32هزار میلیارد ریال رابه4هزار بزنشسته تقسیم کننید نفری 8 میلیون تومان می شوددوم کسانیکه با25 سال بازنشته شدند 5سال رابیمه از کارفرما ودولت دریافت کرده اما تومحاسبه 25سال درنظر گرفته شده

  • بابک رشوند ارسالی در

    به حقوق بنده ۲۴۶ هزارتومان اضافه شد که بااین تورم ودوبچه محصل ویک درحال ازدواح که خرید جهیزیه انهم که جنس ساعت میزنه جوابگوی زندگی نیست خواهشا محض رضای خدا رسیدگیشود

  • مظلومین ترین گروه ارسالی در

    به کجا و به چه کسی شکایت ببریم نمی دانیم من یکی به خدای متعال شکایت کردم چگونه است انکه زیاد می گیرد بیشتر بیشتر انکه کم می گیرد کمتر لطفا به مسولین به فرماید اول کلمه هم سازی را از روی لغت نامه برای سه ونیم میلیون نفر ترجمه کنند شاید معنی این کلمه را خوب نمی دانیم یعنی چه یک نکته بگیم شاید باورت شود از زمان بازنشسته تا حالا چیزی بنام لباس تازه برای خودم نخریدم چیزهای دیگر بماند باشد درست ۱۱ سال است دوباره کار کردن توانش را ندارم بعلت بیماری نه مدرک تحصیلی محاسبه میشود نه فنونی که داریم فوق دیپلم فنی دارم در محلی که کار می کردم تعمیر کار بودم قالب ساز بودم برق کار بودم بعنوان اسا کار بیمه رد می کرد کار فرما اما موقع محاسبه تامین اجتماعی برای بازنشسته حداقل بگیر شدم با ۳۴ سال سابقه فقط پار......ی......و درست هم نمی شود زیرا مقام معظم رهبری چند بار تذکر دادند کیه که گوش به خرج دهد من به نوبه خودم به اقا م حضرت مقام معظم رهبرم امام و ولی فقیح شکایت می برم از تامین اجتماعی

  • عبدالرضا.حقیقی ارسالی در

    بنده.با۲۱سال.سابقه.درشهرداری.آتش.نشانی.وچندسال.آخردرفازهای.عسلویه.وکنگان.زخمت.کشیدم.وبعلت.صدمات.حین.کاروخونریزی.مغزی.وسکته.قلبی.درتایم.کاری.وبیماری.شدیدریه.تنگی.نفس.که.براثرشیمای.شدن.درزمان.جنگ.باعراق.وتشدیدآن.بعلت.ماموریتهای.آتش.نشانی.با۲۱سال.سابقه.کاربعدهمسانسازی.دوملییون.سیصدهزارتومان.واریزشدیعنی.سیصدهزارتومان.به.حقوق.بنده.اضافه.شددرصورتیکه.اجاره.خانه.بنده.نسبت.به.سال.گذشته.۶۰درصداضافه.شدمرغ.وتخم.مرغ.صدرداضافه.شده.روغن.وموادغذائ.بیش.ازهشتاددرصداضافه.شده.تکلیف.ماتواین.کشورچیست.اگرنمیتوانیدکشوررااداره.کنیدپس.چراباامریکا.ودیگرکشورهادشمنی.میکنیدسیاست.غلط.واشتباه.وجنگ.طلبانه.راماملت.گرسنه.که.بچه.هایمان.بیکاروناامیدن.مابایدتحمل.کنیم

  • ناشناس ارسالی در

    بازنشستگان عزیز تاوقتی رئیس سازمان تامین اجتماعی توسط دولت انتخاب میشه انتظار نداشته باشید حق وطلبتان گرفته شود وتنها راه شکایت به دیوان میباشد والسلام

  • ناشناس ارسالی در

    ۳۳سال سابقه داریم ولی کمتر از ۲۸۰۰داده اند چرا به کجا مراجعه کنیم

  • بی نام ارسالی در

    به نظر من این همسان‌سازی بیشتر به خاطر بازبودن دست مسولین سازمان برای اختلاص خودشان بود نه به خاطر قشر بیچاره بازنش آینده نشان میده که گرفتن پول از دولت به خاطر ما بازنشسته ها بود یاخودشان همسان‌سازی من با31سال کارشده600هزارتومان بازنشسته های کشوری بدون همسان‌سازی ازفروردین حدودا یک میلیون تومان اضافه شده جمع کنید برای رضای خدا

  • جان محمد جعفری ارسالی در

    ایا تکلیف ما ازکار افتادهای کلی که نه خونه نه زندگی دختر وپسرهای محصل داریم تکلیف ما چیست فقد میتونن دروغ پشت دروغ تو را به خدا فرض کن ۳ملیون حقوق چطور من وما با ۳هزارتومان رندگی کنیم گوست ۱۵۰ ت مرغ۲۰ ت خورد خوراک پوشاک لبنیات اب برق گاز مهمان بچه داماد عروس و.....و....کی باید جواب اینها را بده بگید یا خدا اگراعتقاد به خدا دارید که فکر نکنم از وزیر تا مسعولین سازمان تامین اجتماعی نمیشناسن چون خودشون ببیند چقدر حقوق میگیرن که همه چیزشان هم مجانی است ازخونه خورد خوراک اب برق و....و....

  • بهروز شبگرد ارسالی در

    من یک بازنشسته‌ی مشاغل سخت و زیان‌آور هستم که ۲۵ سال سابقه پرداخت بیمه دارم و در مجموع ۳۵ سال ؛ هنگام بازنشستگی به ازای ۲۵سال ، ۴ درصد مازاد بیمه پرداخت کرده‌ام که ۱۰ سال سابقه‌ام اضافه شود ، اگر این ده سال مشمول همسان‌سازی نیست چرا این مبلغ را به بیمه پرداخت کرده‌ام ؟ یعنی این ۴درصد کل ۲۵سال با نرخ آخرین سال بیمه‌پردازی ، سابقه‌ی پرداخت نیست!؟
    از طرفی اگر مبلغ همسان‌سازی قرار شد از مرداد پرداخت شود که قانونا و انصافا و شرعا و اخلاقا باید با مبنای حقوق تیرماه محاسبه می‌شد ، و اگر طبق آنچه اعمال شده ، با مبنای حقوق سال ۹۸ همسان شود ، باید قانونا و شرعا و اخلاقا از فروردین محاسبه و پرداخت شود .
    چرا فکر میکنید بازنشستگان عمدتا کم‌سواد و ناآگاهند .؟
    مطمئن باشید که به عدالت رفتار نکرده‌اید و باید جبران کنید وگرنه متضرر خواهید شد .
    شما اصل مطالبات را به درستی و عدالت حساب کنید ، اگر در پرداخت مشکل باشد ، دولت باید چاره‌اندیشی کند . شما حق مردم را بخاطر مشکلات دولت پایمال نکنید . کاری کنید که نام نیکتان و خیرخواهی‌تان در یادها بماند...

  • محمود ارسالی در

    امنایی هاوکانونی ها درآمد های پایین بازنشستگان تأمین اجتماعی را له کردند و با غرور روی آنها ایستادند،

  • جواد ارسالی در

    میشه بفرمائید کسی هشت میلیون میگیره با کسی که یک و نیم میلیون چطور میخوای همسان سازی کنید ؟ تکلیف چهار ماه اول سال چی میشه ؟ آقای وزیر میشه یک که شده راست بگیرید

  • ناشناس ارسالی در

    این برنامه اینها نامناسب سازی بیشتر بهش میخوره آخه برادر من با ۲۰۰ هزار ۳۰۰ هزار میخواهید سر ما را کلا بزارید ته نمیشه دیگه قدیم نیست الحمدالله دیکه همه با سواد و درهای بالا و روشن هستند دیگه این کلاغ فرنگی ها قدیمی شده با ۳۵ سال کار سخت زیان آور شما بیاید همه رو نادیده بگیرید آخه چه کسی نشسته این اتل متل ها رو درس داده مگر این مملکت قانون نداره ما همگی باید بریم؟ درب مجلس بشینیم تا ببینیم کسی هست تکلیف ما را با تامین اجتماعی درست کنه یا نه؟

  • حسن ارسالی در

    حقوقهای بالاترهمسان سازی شد وحداقل بگیران صدقه سازی شد

  • ناشناس ارسالی در

    من مستمری بگیر فوتی همسرم هستم وباقانون سنوات حقوق نمیگیرم بلکه حقوق مامعادل ۳۵ بوده تاالان ؛اما چرا موقع همسان سازی اینطور نبوده من بادوتابچه چرا ؟؟؟؟تاسال قبل حقوق باکسی که ۳۵ سال سابقه داشت محاسبه میشدولی امسال چرا یهویی سابقه آمدمگه اصلا مابراصاص سابقه حقوق میگرفتیم حقوق مامعادل ۳۵ سال چون فوتی!!!الان هم باید معادل همون ۳۵ سال باشه خب واون بازنشسته مسن خرجش زیاده یامن باتوبچه مدرسه ای و دانشگاهی

  • ناشناس ارسالی در

    هیچ کار این دولت ازروی قانون واصول نیست هرکس کاری را هرطوریکه دلش خواست،انجام میده بازنشستگان کشوری را ازاول سال همسان سازی کردن وبرای باردوم هم درمهرماه همسان سازی میخواهند بکنند ،درعوض دوماه در بوق وکرنا کردن حقوق بازنشستگان کارگری را افزایش میدهیم اخر شد سیصد یا پانصد هزار اخه خدا نشناسها چرا اینقدر ناعدالتی می کنید شناها آبروی هرچه دین،واسلام ومذهب را بردید عدالت علی هم اینطوری بود شماها که عدالت علی را به سینه میزنید شماها که از دین ومذهب وپیغمبر حرف میزنید ،مردم را نفهم حساب میکنید نفهم خودتان هستید باجدوابادتان بیت المال را کروک کرول مفت خوردید تا حق ملت را ندهید ای خدا درکجای قران ودین اسلام گفته شده،حق حقوق کارگران،را تدهید خدایا چه خاکی برسرمان بریزیم تا کی حقه بازی حیله روباه دروغ تاکی خدا کاری کن تمام بازنشستگان تامین اجتماعی وکارگران بدبخت را گرفتارورونا کن بکش راحتمون کن ازدست این نامردها وخدانشناس ها

  • شمسیه فرهنگ نیامن یه زن بی سرپر ارسالی در

    من یه زن بی سرپرست هستم با دو فرزنددر کنارم چطور با مستمری 590000 زندگیمو بچرخونم اگه همسازی میکنین برا ماها که با سابقه کم هم چاره ایی بیاندیشید اخه چرا کسی که ۱۵ ما سابقه داشته 100000تومن همسان سازی شده اما منی که پنج برابر اون بیشتر سابقه بیمه داشتم 167000تومن اضافه همسان سازی داشتم این کجای انصاف اخه این چه همسان سازی اخه

  • وحید ارسالی در

    سلام اخه مستمری بگبر از افتاده گی کامل ک حدکد ۱۸ ماه بیمه وبا خدمت سربازی اگه اون زمان گفتند تاقیر ندارد ونگذاستند خریداری کنم
    ک جمعا حدو دبیست سال میشه .
    باید فرمول وحقوق کسانی ک در حین خدمت ب هر دلیل از کار افتاده کلی شده وخود کمسیون سازمان تامین اجتماعی اون و‌‌‌‌.... نایید از کار افتاده گی کردن باید درست محاسبه گردد
    نباید حز زیر مجموعه ۱۰ یال .۲۰سال. ۳۰سال .و۳۵ سال محاسبه سود باید یک فرمول کلی محاسبه شود
    چرا در حق این قشر دارید اجحاف میکنید ما‌ ک خودمان با هزار مشکل درگیریم وجز معلولین هستیم

    به هر حال ایا شما با کدام فرمول محاسبه میکنید ک کسی ک در سال ۸۹ از کار افتاده شده باید حقوقش کمتر از حدودا ۲۴۰۰ باشد ؟؟؟؟!!

    ایا کسی هست ک جواب این سئوال بالا بفرمایید
    ممنون میشم

  • ناشناس ارسالی در

    خدا لعنتتون کنه که حق بازنشستگان سخت و زیان آور رو ضایع کردید

  • ناشناس ارسالی در

    مشاغل سخت و زیان بار را طبق قانون به ازای یکسال ۱.۵ سال محاسبه شود

  • حسين خدادادى ارسالی در

    افرين به اين وزير كه نمى تواند براى بازنشسته تامين اجتماعى كارى درست انجام بده حقوقى كه ميگيرى انشالا از گلوت پائين نره نگاه بكن كشورى ها لشكرىها جطور براى كارمندان كار میكنند تازه 5ما ه قبل هم ميگیرند كارمندانشان مماهه محرم است حق كرفتنى است اقا از دت شماها جه مكشد

  • ناصربهادری ارسالی در

    جناب شریعتمداری حضرت ، چطورمیگی هرکسی فکرمیکنه مشکلی براش پیش اومده برن فلان جا؟همه مشکلشون بی ارزش بودن این مثلا همسان که نه صدقه سازی ،جناب من ۱۷سال پرداخت بیمه دارم وبا۶۰سال سن بازنشسته شدم حالا یکملیون وصدهزار حقوق منه این کجاش عدالت وانصافه؟ بخداقسم همه دروغگو و دزدید وپدرمنومارودرآوردید وهیچ کسی هم نمیتونه یقه شماهاروبگیره الل خدا البته اگرزورش بهتون برسه شما نفت روبشکه ایی ۱۱دلاربه چین میدهید وفقط برای بیشترپرترکردن جیبهای گلوگشادتون واهمیتی نمیدین چطورمن باین پول یک ماه روسرکنم ؟خدا بفریادتون نرسه

  • ناشناس ارسالی در

    خجالت داره فقط صدقه دادید عین گداها

  • ناشناس ارسالی در

    واقعه همون صدقه سازی کردن انگار از جیب اینا میخواد داده بشه خجالت بکشید

  • ناشناس ارسالی در

    اقای روحانی ما خونه نداشته باشیم گوشت مرع برنج وچیزهای دیگه نخوریم چون با ۸۰۰ تومن مگه میشه اینها را کرد اینها مختص شماست

  • محمدحسین هدایتی وحید ارسالی در

    واقعا تمامی دست اندرکاران این متناسب سازی باید خجالت بکشند در ماه محرم ،دروغ نهادینه شده ،فساد همه گیر ،رسانه ها همه وابسته و بلندگوی ظالمان
    صد سطر خبر نوشتید تا در پارگراف آخر این به همه تلقین کنید که سوابق سخت و زیان آور واقعی نیست
    ننگ بر شما خودفروختگان نان

  • ناشناس ارسالی در

    همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با فرمولی که حساب کردین اللخصوص بازنشستگان سخت و زیان آور هیچ دردی را دوا نمی کند .آخه حق کشی تا کی با این مدیریت .با این برنامه ریزی های الکی تا کی سر مردم شیره می مالین تا کی تبعیض نژادی از نوع دیگر .؟؟؟؟؟؟

  • محسن ارسالی در

    سلام چرا تامین اجتماعی فرمول و جدول کامل و نهایی افزایش متناسب سازی را منتشر نمیکند و چرا شفاف سازی نمی کند خانم ناهیدی مدی کل مستمری ها مدعیست جدول و فرمول بر روی سایت تامین اجتماعیست ما که هیچ کجای سایت ندیدیم بارها و بارها نیز به سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی سر زدیم اما هیچگونه جدول و فرمولی ندیدیم!!!!!

  • مصطفی رادورزنگنه ارسالی در

    ۳۳سال حق بیمه پرداخت کردم هنوز۲۸۰۰حقوقم نشده پس همسان سازی چه شد..تازه چقدر هم سابقه پرداختم نبود...‌

  • منصورکریمی ارسالی در

    به داد کارهای سخت زیان آور انجام داده‌ایم برسید من ۳۰سال پرداخت

  • رضا ارسالی در

    کسی را می‌شناسم که حقوقش 10ملیون بوده 2ونیم اضافه شده کسی حقوقش 2ملیون بوده 300 اضافه شده کجای این همسان سازیه فقط به فکر خودشون هستند چون حقوقشون بالاست همسانسازی یعنی پلکانی حقوق اضافه بشه

  • رویا ارسالی در

    انصاف نیست به فکر اونایی که سابقه زیر پانزده سال دارند هم باشین واقعا حقوقها خیلی کم هست با این همه گرونی ما چیکار کنیم باحقوق ریر یک میلیون

  • بازنشسته تامین اجتماعی ارسالی در

    باسلام و خسته نباشید به شما سروران گرامی لطفا به فریاد باز نشسته های تامین اجتماعی برسید به خدا با این حقوق نمی شود زندگی کرد فقط منتظریم تا کی بمیریم و از این همه بی عدالتی راحت بشیم لطفا لطفا پیگیری نمایید ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون میشم

دیدگاه تان را بنویسید