به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در شهرکرد افزود: آموزش و پرورش، تنها آموزش و تدریس و برگزاری کلاس های درس نیست، بلکه وظیفه مهم دیگری برعهده این نهاد است که باید بر اساس آن جوانان و نوجوانان این مرز و بوم را انسان های امیدوار و باانگیزه تربیت کند.
وی،با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: خدمات و دستاوردهای بسیاری در طول 40 سال گذشته در کشور و در استان شکل گرفته است، که قابل مقایسه با سالهای قبل از انقلاب نیست.
عباسی، به ظرفیت های این استان در مسیر جذب گردشگر و سرمایه گذار بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: مردم این استان در مهمان نوازی زبانزدند و بی شک سفر به این استان و استفاده از مواهب خدادادی آن می تواند خاطره خوشی برای همگان برجای بگذارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری، میزبانی این استان برای برگزاری جشنواره های ملی را امری پسندیده و موثر در رونق همه جانبه استان دانست و گفت: هر نهادی که برای برگزاری جشنواره های ملی در استان تلاش کند، حمایت جدی می شوند.
به گزارش ایرنا، بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزی دختر سراسر کشور از 4 تا 7 شهریورماه به میزبانی شهرکرد در حال برگزاری است.
همچنین این استان در مردادماه نیز میزبان سی و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزی پسر بود.
در مجموع در این دور از مسابقات 954 ورزشکار در قالب 104 تیم در رشته شنا، 958 ورزشکار در قالب 90 تیم در رشته ژیمناستیک و یکهزار و 706 ورزشکار در قالب 173 تیم در رشته دو میدانی با هم به رقابت می پردازند.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.