به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در آئین تجلیل از آزادگان شاغل و بازنشسته استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: استکبار جهانی تلاش زیادی برای ضعیف کردن پایه های نظام جمهوری اسلامی انجام داد، از این رو جنگ هشت ساله را بر ایران تحمیل کرد تا به اهداف شوم خود که نابودی نظام و ناامیدی مردم بود، دست یابد که موفق نشد.
وی یادآور شد: تشکیل داعش، حادثه برج های دوقلو سازمان ملل، اعمال هفت قطعنامه ظالمانه علیه ایران و دسیسه های فراوان دیگر از سوی استکبار جهانی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته است که راه به جایی نبرده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم اینک موضوع آب و خشکسالی و بیکاری از مهمترین مشکلات و دغدغه های مسئولان استان است.
وی تاکید کرد: همکاری، همدلی و همراهی بین مسئولان، مردم و قشرهای مختلف لازمه رسیدن به آرامش و ایجاد رفاه عمومی در زندگی مردم است که با تلاش مضاعف دلسوزان نظام و مسئولان میسر می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این استان 508 آزاده دارد که 15 تن از آنان شهید شده اند.
فریبرز نجفی تصریح کرد: هم اینک یکهزار و 850 نفر از فرزندان ایثارگران چهارمحال و بختیاری بیکارند و به همین منظور در سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران «سجایا» نام نویسی کرده اند.
سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران سجایا به منظور تسهیل و تسریع در روند اجرایی برنامه ها، ارائه خدمات مطلوب، جلوگیری از ایجاد نارضایتی بین ایثارگران جویای شغل، ارائه ندادن خدمات موازی به جامعه شاهد و ایثارگر و جمع آوری و پالایش اطلاعات موجود ایثارگران راه اندازی شده است.
چهارمحال و بختیاری 2 هزار و 439 شهید گلگون کفن، هفت هزار و 253 جانباز سرافراز، 508 آزاده قهرمان، بیش از 70 هزار رزمنده دوران دفاع مقدس دارد.
در این آئین از 18 آزاده شاغل و بازنشسته استانداری چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
26 مرداد 1369 سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ایران است.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.