به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با تاکید بر اشد مجازات برای مفسدان اقتصادی افزود: در برخورد با این افراد باید طبق قوانین شرع عمل و از مسامحه، رحم و شفقت خودداری کرد.
وی گفت: به نظر می رسد بسیاری از این مفاسد اقتصادی، دزد محض نباشند و چه بسا نفوذی باشند که در ارکان کشور نفوذ کرده و قصد خرابکاری دارند.
فاطمی با بیان اینکه تضعیف نظام حرام است، بر پیگیری مطالبات مردم از مسیرهای معقول تاکید کرد و گفت: بی شک همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند به دولت تذکر می دهیم اما آن را تایید می کنیم.
وی همچنین گفت: تجربه تاریخی کودتای 29 مرداد عبرتی برای مسئولان نظام در مواجه با آمریکا و کشورهای غربی است.
فاطمی، کودتای امریکایی انگلیسی 28 مرداد ثابت کرد که غرب هیچگاه قابل اعتماد نیست.
وی ادامه داد: این واقعه اسفناک تاریخی برای شرایط امروز کشور درس عبرتی ارزشمند برای مسئولان کشور است تا بار دیگر با با بی وفایی و بی اعتمادی آمریکا و اروپا مواجه نشوند.
فاطمی با اشاره به رفتار کشورهای اروپایی در موضوع برجام تصریح کرد: احتمال می رود ماندن اروپا در برجام برای محدود کردن ایران باشد تا آمریکا با آسودگی هرکار که می خواهد انجام دهد.
امام جمعه موقت شهرکرد خاطرنشان کرد: به جای اعتماد به غرب که برای کشور هزینه بردار است باید امور داخلی کشور را تنظیم کرد.
وی همچنین با تاکید بر مراقبت در خصوص کسب مال حلال، افزود: طبق آیات و روایات دین اسلام، رزق حلال خوردن از بالاترین عبادت ها و والاترین سعادتهاست.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.