به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب روز شنبه در جلسه شورای اداری و ستاد نماز جمعه شهر اسفرورین با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی که مردم، اظهار داشت: ائمه جمعه برای برطرف کردن گرفتاری های مردم همگام و همراه دولت خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه نهاد نماز جمعه متعلق به تمامی اقشار جامعه است، یادآور شد: تریبون نماز جمعه محل مناسبی برای پیگیری امور اقتصادی، معیشتی و نیز بیان مطالبات مردم است.
این مسئول ادامه داد: سخنرانی پیش از خطبه ها و اقدام هایی که در حاشیه نماز جمعه ها می توان انجام داد محل مناسبی است تا مردم، به ویژه جوانان و مطالبه گران به بیان دغدغه های خود بپردازند و درخواست های خود را به گوش مسئولان و دست اندرکاران برسانند.
حجت الاسلام فاطمی نسب همدلی و همزبانی را کلید واژه ایی دانست که می توان با تکیه بر آنها بر مشکلات و معضلاتی که دشمنان داخلی و خارجی برای مردم رقم زده اند، فائق آمد و افزود: امیدواریم این مساله به بهترین شکل ممکن رقم بخورد و شاهد بهبود وضعیت اقتصادی مردم باشیم.
وی در پایان تاکید کرد: امروز شاهدیم که اتاق جنگ آمریکا وزارت خزانه‌داری آن کشور است که باید در مقابل این اتاق جنگ با استراتژی خاص اقدام کرده و امیدواریم مسئولان ذیربط با تلاش و کوشش و با همراهی مردم بتوانند به نحو احسن در مقابل آنها ایستادگی کنند.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.