به گزارش ایرنا، مجید نظری روز سه شنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران تاکید کرد: براساس مصوبه اعضای این شورا ساعت کار دستگاه های اجرایی از فردا چهارشنبه 24 مرداد 7:20 تا 14:20 می باشد.
وی افزود: براساس مصوبه قبلی شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ساعت کار دستگاه های اجرایی استان از 23 تیرماه به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی 6:30 اعلام شده بود.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تغییر ساعات کاری ادارات به منظور مدیریت پدیده خشکسالی و آتش سوزی ها در نقاط مختلف استان مانند مراتع و جنگل ها مصوب شد.
ستار فرهادی تصریح کرد: با توجه به کاهش دمای هوا و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری مبنی بر خنک شدن هوا، ساعت کار ادارات از فردا به روال قبل باز می گردد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری نیز افزود: از 15 تیر امسال و همزمان با تغییر ساعت کار دستگاه های اجرایی، میزان مصرف برق به طور میانگین پنج درصد کاهش یافت.
فرهزاد اظهار داشت: طی این مدت مصرف برق در ساعات اوج مصرف بین ساعات 19 تا 23 با چهار درصد کاهش مواجه شد، اما از خرداد تا نیمه تیر امسال مصرف برق استان با 14 درصد افزایش روبه رو شد.
وی بیشترین خاموشی های تابستان امسال چهارمحال و بختیاری را در بخش خانگی و تجاری عنوان کرد.
به استناد مصوبه هیات وزیران و براساس مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ساعات کار ادارات تغییر کرده بود.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.