به گزارش ایرنا ، حجت السلام محمد علی نکونام در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت : مردم ایران از جمله مردم این استان نجیب و وفادار انقلاب اسلامی هستند و انتظار ساماندهی قیمت ها را از مسوولان اجرایی دارند.
وی تصریح کرد: اگر مشکل یک شهر و یا روستا به گوش مسوولان متولی رسید، مسوولان باید شب و روز خواب در چشم نداشته باشد تا مشکل مردم را برطرف کند.
امام جمعه شهرکرد افزود: برخی از مسوولان اقتصادی اگر چه دارای مدرک اقتصادی هستند ولی کارآیی و عملکرد لازم برای کار را ندارند ، که از رییس جمهوری انتظار است نسبت به جابجایی آن مسوول کم کار، اقدام سریع داشته باشد.
نکونام ، برخی از آشفتگی بازار اقتصادی را ناشی از سوء مدیریت داخلی و موازی کاری دانست و تاکید کرد: بخش عمده ای از این نابسامانی قیمت های مایحتاج مردم در حال حاظر ربطی به تحریم خارجی ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری در بخشی دیگراز خطبه های خود با اشاره به شفافیت و اقتدار قانون اساسی جمهوری اسلامی، افزود: قانون اساسی توسط افراد خبره و اسلام شناس تدوین شده است که اگر بدرستی به آن عمل شود همه مشکلات برطرف خواهد شد.
امام جمعه شهرکرد توضیح داد: قانون اساسی از متن آموزه های دینی و اسلام ناب استخراج شده است و اجرای آن سعادت جامعه را رقم خواهد زد.
حجت السلام نکونام ، با اشاره به 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی بدست طالبان گفت: خبرنگاری ظرفیت عظیمی در اطلاع رسانی شفاف و حقیقت به اقشار جامعه است که در افکارعمومی جایگاه ویژه برخوردار است.
وی ،با تقدیر از خدمات خبرنگاران و رسانه ها در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی گفت: رسالت خبرنگاران در بازگو کردن و انتقال دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی به نسل جدید در این برهه زمان بسیار سنگین و خطیر است.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.