به گزارش ایرنا، علی ربیعی روز پنجشنبه در جمع فعالان اقتصادی شهرستان بروجن افزود: این در حالی است که برای مهار چنین وضعیتی، دولت بدنبال ثبات در اقتصاد کلان کشور است.
وی ادامه داد: حمایت از تولید، ممنوعیت ورود برخی کالاهای وارداتی، فقرزدایی،گره گشایی از کار صنایع و حمایت منطقی از سرمایه گذار از دیگر سیاست های دولت برای سامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور در شرایط کنونی است.
ربیعی تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد شرایط اقتصادی کنونی تاثیر عمیقی بر زندگی مردم بگذارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به پدیده سوادگری در کشور گفت: ما بیشترین طمه و آسیب را از سوادگرانی خورده ایم که با تزریق نقدینگی خود به بازار سکه و ارز اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار داده اند.
ربیعی خاطرنشان کرد: در مقابل این سوداگران، کارآفرینان و عناصر تولید قرار دارند که می توانند با کار و تلاش و ایده های خود در بسامان کردن این شرایط کمک بسزایی به دولت کنند.
وی با اشاره به مشکلات جامعه کارگری کشور اظهار کرد: قطعا قبول داریم که وضع معیشتی کارگران خوب نیست اما با در پیش گرفتن سیاست حفظ قدرت خرید کارگران تلاش داریم از فشارهای وارده بر این قشر بکاهیم.
ربیعی ایجاد ثبات اقتصادی، بین المللی کردن اقتصاد و ایجاد فضای امن برای سرمایه گذار را از مهمترین سیاست ها دولت یازدهم و دوازدهم برشمرد و گفت: یک قلدر بین المللی به اسم ترامپ با سیاست های نسجیده خود دنیا را با بحران مواجه کرده و ایران نیز از این شرایط تاثیر پذیرفته است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: با همدلی و خیر جمعی ودرک کردن شرایط موجود می توان از این شرایط نیز به سلامت عبور کرد و ثبات در اقتصاد کشور برقرار شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روز گذشته به همراه تعدادی از معاونان و روسای سازمان های زیرمجموعه در سفری 2 روزه به شهرستانهای لردگان، بروجن، اردل، فارسان و شهرکرد در نشست های شورای اشتغال این شهرستانها شرکت کرد.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.