به گزارش ایرنا، جواد کارگران دهکردی روز دوشنبه در نشست خبری طرح غنی سازی اوقات فراغت اظهار کرد: بیش از 60 درصد از کانون های فرهنگی و هنری فعال روستایی این استان میزبان طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است.
وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان امسال با بیش از یکهزار کلاس و مشارکت بیش از یکهزار و 200 مربی در 50رشته فرهنگی ، هنری، علمی و مذهبی فعالیت می کنند.
کارگران دهکردی تصریح کرد: اجرای طرح های آموزش کلام وحی، برپای اردوهای فرهنگی، برنامه های آموزشی ، نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد و اعزام اعضا کانون های به اردوی های زیارتی از برنامه های تابستانی طرح اوقات فراغت است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در هر کانون حداکثر از علاقه مندان در 5 رشته ثبت نام خواهد شد و به منظور جلوگیری از موازی کاری با دیگر ارگان های مرتبط در اجرای این طرح، تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
دبیر کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری نیز گفت: علاوه بر فعالیت کانون های موجود ، تعدادی کانون تخصصی در تابستان به منظور غنی سازی طرح اوقات فراغت راه اندازی شده است.
حجت الاسلام مراد یوسفی تصریح کرد: امسال 170 کتابخانه باز و عمومی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد در چهارمحال وبختیاری میزبان جوانان و نوجوانان می باشد.
وی پیش بینی کرد: امسال بیش از 15هزار و 500 نفر از جوانان و نوجوانان دارای شرایط از طرح غنی سازی اوقات فراغت آسمانی ها بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای 9 شهرستان با بیش از 940 هزار نفر است که بخشی از این جمعیت را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.