به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، در پیام روز دوشنبه اقبال عباسی آمده است: چهاردهم خرداد 1368، سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود عزادار شدند. روزی که روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بعد از سالها مجاهدت، پارسایی و مبارزه با ظلم ستیزی و حمایت از مستضعفان دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
این پیام می افزاید: امام خمینی(ره) نه تنها رهبر انقلاب اسلامی ایران بلکه یکی از تاثیرگذارترین اشخاص قرن اخیر و الگوی خیلی از آزادیخواهان و انقلابیون سراسر دنیاست و بی تردید نقش این ابرمرد همیشه جاودان تاریخ در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و بویژه قیام 15 خرداد 1342 که نقطه آغازی برای توفان عظیم انقلاب اسلامی است، بی بدیل بوده است.
در پیام استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح شده است: یوم الله 15 خرداد 1342به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران اسلامی است و در واقع سرآغاز خواست و اراده آنان بود که خواهان رهایی از بند ظلم و حکومت طاغوت بودند.
در پایان پیام استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان شده است: اینجانب بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد را به عموم ملت بزرگ ایران به ویژه مردم ولایی استان چهارمحال و بختیاری تسلیت عرض نموده و امیدوارم بتوانیم با پاسداری از آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش تلاش نمائیم.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.