به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه دهلران با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک دهه فجر گفت: نظام اسلامی از ثمرات نیک مجاهدت های امام راحل (ره) است که بر اساس آموزه های دینی آنرا بنا نهاد و رژیم شاهنشاهی را ساقط کرد.
وی به کارکرده های مادی و معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و افزود: تحولات در حوزه های مختلف و دستیابی به پیشرفت ها در همه عرصه ها محصول انقلابی است که امام امت به پشتیبانی مردم برپا کرد و امروز نیز انقلاب اسلامی به رهبری مقام عظمای ولایت در دنیا حرف برای گفتن دارد.
امام جمعه دهلران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نعمتی بزرگی است که همه باید قدردان آن باشند، افزود: تلاش ها و پیگیری ها برای تسریع در پروژه ها در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلات همه از برکات نظام اسلامی است.
خطیب جمعه دهلران با اشاره به بیانات رهبری در درس خارج از فقه گفت: معظم له تاکید دارند با توجه به تحولات جهان لذا دانشجویان باید به روز باشند و کار و فلسفه آنها که تحقیق و پژوهش است را به جد دنبال کنند.
موسوی هوشیاری جهان اسلام را با توجه به تاکیدات رهبری یاداور شد و اضافه کرد: عقلا و علمای جهان اسلام باید بیانات رهبری در همه عرصه ها را مد نظر داشته باشند.
امام جمعه دهلران با اشاره به سوابق دهلران در هشت سال دفاع مقدس و ظرفیت های کم نظیر این شهرستان مرزی گفت:پروژه های شهرستان باید با نگاه ملی دنبال شوند و توجه به جاده ها، خدمات پزشکی، مسکن و ازدواج جوانان و پروژه های صنعتی شهرستان ویژه مد نظر مسئولان استانی و ملی قرار گیرند.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.