به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار کرد: این استان کمبودهای بسیاری در حوزه بهداشت و درمان دارد که امید است با تکمیل این بیمارستان بخشی از این نیازها تامین شود.
اقبال عباسی با قدردانی از خدمات مجمع خیرین سلامت استان افزود: بی شک حضور و همراهی خیران سلامت نقش بسزایی در ارتقای شاخص های حوزه بهداشت این استان داشته است.
وی تصریح کرد: تلاش می شود تا از اعتبارات بخش دولتی نیز بخشی از هزینه های احداث این بیمارستان تامین شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در این آیین با اشاره به خدمات مجمع خیرین سلامت در استان افزود: تاکنون با کمک خیرین سلامت 148 باب واحد بهداشتی، درمانی و خدماتی در استان به بهره برداری می رسد.
ارسلان خالدی فر افزود: 10 کلینیک تخصصی، 28 مرکز خدمات جامع سلامت، 51 خانه بهداشت، 19 پایگاه اورژانس و فوریتهای پزشکی در مرکز پیام و 10 آزمایشگاه تشخیص طبی از جمله این واحدهای خیرساز است.
وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری یک هزار و 700 تخت بیمارستانی کمبود دارد، تصریح کرد: هم اکنون یک هزار و 330 تخت فعال در استان داریم که این تعداد جوابگوی جمعیت استان نیست.
به گزارش ایرنا، این بیمارستان در فاز نخست با مساحت 38 هزار و 740 مترمربع و 200 تخت بستری با کمک مجمع خیرین سلامت احداث می شود.
همزمان با هفته سلامت 22 طرح بهداشتی، درمانی و خدماتی در شهرها و روستاهای این استان به بهره برداری رسید.
یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با عنوان سلامت در کشور نامگذاری شده است.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.