به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز چهارشنبه در نشست با معاون امور استان های شرکت شهرک های صنعتی ایران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر 'حمایت از کالای ایرانی' تاکید کرد: فرهنگسازی در جامعه از مرحله تولید کالای ایرانی تا خرید و مصرف آن در بین دستگاه های اجرایی و مردم باید مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: اختصاص زمین ارزان، تسهیلات کم بهره و مشوق های سرمایه گذاری در استان های کمتر توسعه یافته مانند چهارمحال و بختیاری به منظور جذب سرمایه گذاران ضروری است.
معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نیز گفت: پائین آوردن قیمت تمام شده تولیدات داخلی و افزایش کیفیت محصولات ایرانی به منظور دستیابی به موفقیت در رقابت با کالاهای مشابه خارجی از مهمترین اولویت ها و برنامه های عملیاتی امسال این شرکت است.
محمدعلی عزیزمحمدی اظهار کرد: برخی از استان ها دارای زمینه های سرمایه گذاری ذاتی هستند و برای رونق سرمایه گذاری در استان های کمتر توسعه یافته و غیر برخوردار مانند چهارمحال و بختیاری باید سرمایه گذاران داخلی و خارجی به این مناطق هدایت شوند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هم اینک 29 شهرک صنعتی مصوب در این استان وجود دارد که از این تعداد در 21 شهرک صنعتی واگذاری صورت می گیرد.
علیرضا شفیع زاده تاکید کرد: تاکنون 894 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری موفق به اخذ پروانه بهره برداری شده اند.
به گزارش ایرنا، مقام معظم رهبری سال 1397 را با عنوان سال 'حمایت از کالای ایرانی' نامگذاری کردند.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.