حجت الاسلام سیدجعفر مرتضوی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این روز نظام جمهوری اسلامی با اقتدار تثبیت و به عرصه بین المللی معرفی شد.
وی افزود: با دور اندیشی و با بصیرت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در کمتر از 2 ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی یعنی دوازدهم فروردین 1358 با بیش از 98.2 درصد رای مردم، نظام جمهوری اسلامی به دنیا معرفی شد.
وی توصیح داد: نظام جمهوری اسلامی امروز با گذشت چهار دهه از عمر با برکت الگوی استقامت و استکبار ستیزی در منطقه و جهان اسلام است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، تحمیل جنگ نابرابر، تهدید و تحریم های ناجوانمردانه را از ترفندهای استکبار جهانی برای مختل کردن نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته دانست و گفت: گوش به فرمان ولی فقیه و پایبندی به اعتقادات مذهبی و دینی مردم ایران موجب شکست و یاس دشمنان شده است.
حجت الاسلام مرتضوی تاکید کرد: در این شرایط بایستی با دوری از هرگونه اختلاف و تفرقه معاندان نظام با حفظ استقلال ملی و وحدت حول محور ولایت فقیه و افزایش تمرکز بر روی تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی موجب پیشرفت و شکوفایی کشور شویم.
به گزارش ایرنا روز دوازدهم فروردین 1358 نظام جمهوری اسلامی با فرمان امام راحل با بیش از 98.2 درصد رای ملت ایران تثبیت شد.
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.