به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله محمدرضا مدرسی عصر پنجشنبه در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس در یزد افزود: ملت قهرمان ایران و بسیجیان دلاور در 38 سال گذشته با ولایتمداری و مقاومت دسیسه های مختلف دشمنان را نقش بر آب کرده اند.
وی ادامه داد: برای تداوم موفقیت های نظام جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی همچنان باید روحیه ایثار ، فداکاری ، شهادت و ایمان و ولایتمداری را با قوت و قدرت در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام اسلامی حفظ کرد.
عضو فقهای شورای نگهبان گفت: در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان از هیچ کوششی برای ضربه زدن به اصل نظام و مبانی و اعتقادات نقش نسل جوان دزیغ نکردند ولی تمام توطئه ها با بصیرت نقش بر آب شده است.
مدرسی گفت: کم رنگ کردن ارزش های الهی در بین جوانان از جمله توطئه های بزرگ و همیشگی استکبار جهانی بوده که به حول و قوه الهی این توطئه هم تاکنون اثری نداشته و باید با بینش و هوشیاری در برابر نقشه های آنها همچنان ایستادگی کرد.
عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه به اهمیت و نقش بسیج و فداکاری بسیجیان در حیات انقلاب اسلامی اشاره و آن را یک نعمت بزرگ ذکر کرد که باید همواره قدردان آن بود .
مدرسی گفت: حضور بسیج در عرصه ها و حفظ آمادگی همراه با ولایتمداری و وحدت موجب شکست دشمنان از اهداف خود شده است .
رزمایش سراسری الی‌بیت المقدس روز پنجشنبه در یزد و تمام نواحی زیر پوشش در مناطق و شهرستان های استان آغاز و تا فردا ادامه دارد.
استان یزد 300 هزار بسیجی دارد .
7536/ 5054خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.