به گزارش ایرنا، علی کاظمی باباحیدری روز چهارشنبه در دیدار مردمی استاندار با مردم شهر باباحیدر افزود: با وجودی که تخصیص اعتبار ملی به طرح های عمرانی جدید از سوی مجلس ممنوع شده است، اما با تلاش بسیار توانستیم برای راه اندازی شبکه فاضلاب سه شهر باباحیدر، اردل و سورشجان ردیف بودجه بگیریم.
وی ادامه داد: همچنین در حالی که دولت برای احداث سد باباحیدر 70 میلیارد ریال پیش بینی کرده بود این رقم در خروجی کمیسیون تلفیق بودجه به 140 میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.
کاظمی باباحیدری، وحدت و همگرایی بین استاندار و نمایندگان مجلس استان را عامل پیشبرد بهتر امور دانست و گفت: همگرایی و وفاق خوبی بین استاندار و نمایندگان مجلس شکل گرفته و همین امر سبب شده تا در تخصیص و جذب اعتبارات اقدامات موثری انجام گیرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حالی که بودجه برخی از طرح های ملی در کشور کاهش یافته است، اما بودجه برخی از طرح های عمرانی استان چند برابر شده است.
کاظمی باباحیدری در ادامه به برخی از مطالبات مردم بخش باباحیدر اشاره کرد و گفت: رفع نقاط حادثه خیز مسیر ارتباطی باباحیدر، استخر شنا و سالن ورزشی روستای فیل آباد از مهمترین مطالباتی است که امیدواریم دولت در این راستا کمک کند.
شهر باباحیدر مرکز بخش باباحیدر از توابع شهرستان فارسان در 45 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.