به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز چهارشنبه در دیدار با مردم شهر باباحیدر شهرستان فارسان افزود: با سفر به شهرها و روستاهای مختلف استان طرح های اولویت دار شناسایی و سپس توزیع اعتبارات بر همین اساس انجام می گیرد.
وی با اشاره به تلاش نماینده مردم حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در تخصیص اعتبار ملی به 3 شهر استان تصریح کرد: امسال شبکه فاضلاب شهرهای سورشجان، باباحیدر و اردل با اعتبارات ملی اجرایی می شود.
عباسی در ادامه با بیان اینکه بودجه دولت برای تکمیل طرح های عمرانی استان کافی نیست، افزود: باید تلاش شود تا با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی زمینه رونق اشتغال و ارتقای معیشت مردم استان فراهم شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هرچند مردم روستاها و شهرهای استان نیاز به طرح های عمرانی، راه سازی و سدسازی دارند اما زمانی که معیشت مردم تامین نشود این طرح ها هیچ ارزشی نخواهد داشت.
عباسی تصریح کرد: زمانی که وضع معیشتی مردم یک منطقه بهبود پیدا نکند مردم آن منطقه به شهرهای بزرگ مهاجرت می کنند و در نهایت برای خود و سایرین آسیب زا می شوند از همین رو باید سعی شود معیشت مردم شهرها و روستاهای استان ارتقا پیدا کند.
وی ادامه داد: اگرچه دولت در ایجاد اشتغال نقش مهمی دارد اما جوانان نیز باید همت بیشتری داشته باشند و با کارآفرینی و تلاش بتوانند مسیر پیشرفت را هموار کنند.
عباسی به مردم منطقه باباحیدر قول داد تا با کمک و همکاری نمایندگان مجلس مشکلات و مطالبات مردم این منطقه از قبیل جاده سازی، رفع نقاط حادثه خیز، احداث مجموعه ورزشی، تکمیل فرهنگسرا و احداث مسجد و مصلی برطرف و تامین شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه با سفر به 2 شهرستان کیار و فارسان ضمن دیدار با خانواده شهدا و مردم از طرح های این دو شهرستان دیدن کرد.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.